Обсуждение проекта нового Воздушного Кодекса

Цели, задачи, смысл существования Федерации дельтапланерного спорта Украины

Модератор: Raven

Аватар користувача
Raven
МСМК ;-)))
Повідомлень: 5836
З нами з: Суб лютого 14, 2004 9:45 pm
Звідки: Kiev

Re: Обсуждение проекта нового Воздушного Кодекса

Повідомлення Raven » Чет травня 19, 2011 2:04 pm

Налет на ДП и МДП - более 1300 ч.

Аватар користувача
Raven
МСМК ;-)))
Повідомлень: 5836
З нами з: Суб лютого 14, 2004 9:45 pm
Звідки: Kiev

Re: Обсуждение проекта нового Воздушного Кодекса

Повідомлення Raven » Пон червня 20, 2011 9:54 pm

14 июня Президент подписал новый Воздушный кодекс без каких-либо замечаний, вернул его неизменным в Верховную Раду, и с 19 июня, когда газета "Голос Украины" опубликовала данный закон, мы живем по новому ВК. Три месяца дается на приведение в соответствие новому ВК нормативной базы. Внимание! С 18 сентября вступят в силу новые штрафы за правонарушения в области гражданской авиации.

Короткая ретроспектива нового ВК:

Стаття 1. Визначення термінів
...........
11) авіація загального призначення  авіація, що не використовується для здійснення комерційних повітряних перевезень і виконання авіаційних робіт;
........
46) злітно-посадковий майданчик  земельна (водна, льодова) ділянка, спеціально підготовлений майданчик або підняті над земною, водною поверхнею конструкції, що придатні та використовуються для зльоту, посадки, руху та стоянки легких повітряних суден максимальною злітною масою не більше 5700 кілограмів. Злітно-посадкові майданчики поділяються на постійні та тимчасові;
..........
53) користувачі повітряного простору України  фізичні та юридичні особи, яким у встановленому порядку надано право на провадження діяльності з використання повітряного простору України;
54) літальний апарат  пристрій для польотів в атмосфері чи космічному просторі;
............
102) цивільна авіація  авіація, яка використовується для задоволення потреб економіки і громадян у повітряних перевезеннях і авіаційних роботах, а також для виконання польотів у приватних цілях;
103) цивільне повітряне судно  повітряне судно, що не належить до державних повітряних суден;

Стаття 4. Державне регулювання діяльності в галузі авіації та використання повітряного простору України
..........
4. Авіація поділяється на цивільну та державну авіацію.
Цивільна авіація задовольняє потреби держави і громадян у повітряних перевезеннях і авіаційних роботах та виконанні польотів у приватних цілях і поділяється на комерційну авіацію та авіацію загального призначення.
Державна авіація використовує повітряні судна з метою забезпечення національної безпеки і оборони держави та захисту населення, які покладаються на Збройні Сили України, інші військові формування, утворені відповідно до законів України, органи внутрішніх справ, спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з питань цивільного захисту, органи охорони державного кордону України, митні органи.
.........
9. Авіаційна діяльність, пов’язана з використанням повітряних суден, які визначені у частині восьмій статті 39 цього Кодексу, регулюється відповідними федераціями.

Стаття 19. Відносини уповноваженого органу з питань
цивільної авіації з правоохоронними органами
.........
3. У разі виявлення державним інспектором або представником правоохоронних органів факту незаконного польоту повітряного судна, яке перебуває поза межами місця базування або аеродрому, що охороняється, державний інспектор або представник правоохоронних органів складають відповідний акт про правопорушення та/або видають припис. :bomb:

Стаття 22. Система добровільних сповіщень щодо безпеки цивільної авіації
.....
2. Система добровільних сповіщень надає кожному громадянинові можливість інформувати відповідний уповноважений орган з питань цивільної авіації про події негативного характеру, які були ним зафіксовані чи до яких заявник був причетний. Зазначена система створюється відповідно до принципів та процедур, що визначаються уповноваженим органом з питань цивільної авіації. :bomb:

Стаття 39. Реєстрація цивільних повітряних суден
.....
8. Не підлягають реєстрації у Державному реєстрі цивільних повітряних суден України:
1) повітряні судна, зліт яких здійснюється за допомогою ніг пілота (дельтаплани, параплани, мотопараплани тощо);
....
Ці повітряні судна підлягають обліку в організаціях, зазначених у частині дев’ятій статті 4 цього Кодексу.
...........
10. Реєстрацію планерів, дельтапланів, надлегких літальних апаратів, інших повітряних суден спортивного призначення,
повітряних суден аматорської конструкції, аеростатичних апаратів, а також видачу посвідчень про їх реєстрацію здійснює уповноважений орган з питань цивільної авіації чи установи, що визначені уповноваженим органом з питань цивільної авіації.

Стаття 44. Льотна придатність екземпляра цивільного повітряного судна
.........
6. Сертифікація планерів, дельтапланів, надлегких літальних апаратів, інших повітряних суден спортивного призначення, повітряних суден аматорської конструкції, аеростатичних апаратів та допоміжних пристроїв, що впливають на безпеку польотів, здійснюється установою, визначеною уповноваженим органом з питань цивільної авіації, за участю розробника зазначених повітряних суден і відповідних федерацій та асоціацій.
Видача дозволів на виконання польотів з метою засвідчення льотної придатності, а також контроль за підтриманням льотної придатності у процесі експлуатації зазначених у цій статті повітряних суден здійснюються в порядку, передбаченому правилами, встановленими уповноваженим органом з питань цивільної авіації.

Стаття 113. Організація та проведення пошуку і рятування
....
5. Організація та проведення пошуку і рятування повітряних суден на аеродромі та в районі відповідальності аеродрому (злітно-посадкового майданчика) за пошук і рятування покладається на експлуатанта аеродрому (злітно-посадкового майданчика).

Стаття 118. Обов’язки суб’єктів авіаційної діяльності
з авіаційного страхування
.............
5. Експлуатант або власник повітряних суден авіації загального призначення, у тому числі легких, надлегких, аеростатичних та аматорських, зобов’язаний страхувати відповідальність за шкоду, заподіяну третім особам.
Налет на ДП и МДП - более 1300 ч.

Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість