Обсуждение проекта нового Воздушного Кодекса

Цели, задачи, смысл существования Федерации дельтапланерного спорта Украины

Модератор: Raven

Аватар користувача
Raven
МСМК ;-)))
Повідомлень: 5890
З нами з: Суб лютого 14, 2004 9:45 pm
Звідки: Kiev

Повідомлення Raven » Суб квітня 12, 2008 12:41 pm

Вчера вечером отправил в Департамент письмо следующего содержания:

№ 005
«11 квітня» 2008 р.

Державіаадміністрація України
01135, м. Київ, пр. Перемоги, 14
тел. 461-54-01, 226-31-63
факс 486-92-92

Зауваження до проекту Повітряного Кодексу України

Ознайомившись з проектом Повітряного Кодексу України бажаємо зробити свої зауваження щодо відтворення в проекті правового статусу безмоторних надлегких літальних апаратів, що стартують з ніг (параплани та дельтаплани).

В багатьох цивілізованих країнах практикують два підходи стосовно вирішення правого статусу подібних літальних апаратів:
- їх або відносять до спортивного спорядження (Франція, Іспанія, Португалія, Італія) і не застосовують до них авіаційних вимог,
- або відносять до повітряних суден, що експлуатуються під наглядом громадських організацій (Німеччина, Великобританія, США, Чехія, Словаччина), яким делегуються права від авіаційної адміністрації країни на проведення відповідної діяльності.

Зважаючи на те, що в проекті Повітряного Кодексу є моменти, що можуть призвести в майбутньому до правових колізій стосовно безмоторних парапланів та дельтапланів, просимо роздивитись наші пропозиції і врахувати їх при затвердженні нової редакції Повітряного Кодексу.

Стаття 1. Визначення термінів

• надлегке безмоторне повітряне судно – повітряне судно, зліт якого здійснюється з ніг пілота ( дельтаплани, параплани, тощо ).

Стаття 12. Сертифікація суб’єктів, які здійснюють діяльність в галузі цивільної авіації
....
Підприємства та організації, які в галузі цивільної авіації здійснюють:
1) конструювання та виробництво цивільної авіаційної техніки та змін до неї (за винятком фізичних осіб, що займаються проектуванням і виробництвом надлегких безмоторних повітряних суден для особистого користування);
2) технічне обслуговування авіаційної техніки (за винятком фізичних осіб, що обслуговують власні надлегкі безмоторні повітряні судна);
3) експлуатацію повітряних суден (за винятком осіб, що експлуатують власні надлегкі безмоторні повітряні судна);
.....
Стаття 23. Державні пріоритети використання повітряного простору
...
3. У разі виникнення необхідності в використанні повітряного простору одночасно двома або більше користувачами, право на його використання надається користувачам у відповідності до державних пріоритетів у наступній послідовності:
...
14) виконання польотів, проведення авіаційних робіт цивільними повітряними суднами;
15) спортивні польоти в рамках національних і міжнародних змагань,
16) навчальні і тренувальні польоти цивільної авіації;
....
Стаття 24. Структура повітряного простору
1. Структура повітряного простору визначається на підставі пропозицій заінтересованих державних органів, підприємств, установ, громадських організацій та розробляється з врахуванням стандартів і рекомендованої практики ІСАО, документів Євроконтролю.
2. Структура повітряного простору та зміни до неї затверджуються Державіаслужбою за погодженням з Генеральним штабом Збройних Сил України, а у разі потреби, з відповідними державними органами, підприємствами, установами, організаціями та публікується в документах аеронавігаційної інформації.
3. При визначенні структури повітряного простору Державіаслужба зобов’язана враховувати інтереси всіх зацікавлених сторін.
...
Стаття 28. Дозвільний порядок використання повітряного простору
1. Використання контрольованого повітряного простору здійснюється на підставі дозволів наданих органами об’єднаної цивільно-військової системи організації повітряного руху відповідно до порядку визначеному Положенням про використання повітряного простору України, крім випадків, передбачених пунктами 1 – 5 частини третьої 23 цього Кодексу.
...
Стаття 35. Обслуговування аеронавігаційною інформацією

2. Аеронавігаційна інформація є доступною для всіх користувачів повітряного простору України та розповсюджується на платній основі, крім інформації стосовно простору поза межами контрольованого повітряного простору.
...
Стаття 36. Авіаційний електрозв’язок.
1. Між екіпажем (пілотом) повітряного судна, обладнаного засобами радіозв’язку, і органами обслуговування повітряного руху встановлюється радіозв’язок відповідно до вимог авіаційних правил та з використанням радіоданих, що містяться в документах аеронавігаційної інформації.

Стаття 39. Реєстрація повітряних суден
8. Не підлягають реєстрації у Державному реєстрі цивільних повітряних суден України:
1) надлегкі безмоторні повітряні судна, зліт яких здійснюється за допомогою ніг пілота (дельтаплани, параплани тощо);
Стаття 43. Льотна придатність екземпляра цивільного повітряного судна
1. Кожне цивільне повітряне судно, що експлуатується в Україні (за винятком безмоторних надлегких повітряних суден), повинно отримати в Державіаслужбі Сертифікат льотної придатності відповідного зразку, який засвідчує відповідність його конструкції та експлуатаційної документації схваленій типовій конструкції та стан придатності до польотів.

Стаття 67. Злітно-посадкові майданчики

4. Надлегкі безмоторні повітряни судна можуть здійснювати посадку на непідготовлені заздалегідь площадки.

Секретар ФДС України Сергеєв С.П.

Некоторые пункты звучат достаточно наивно, но главное - забить колышек.
Налет на ДП и МДП - более 1300 ч.

Аватар користувача
Виктор Мороз
МСМК ;-)))
Повідомлень: 5726
З нами з: П'ят лютого 20, 2004 1:22 pm
Звідки: Киев, Украина
Контактна інформація:

Повідомлення Виктор Мороз » Нед квітня 13, 2008 12:36 am

Очень даже неплохо получилось.

Аватар користувача
Harrier
1 разряд ;-)
Повідомлень: 179
З нами з: Суб березня 12, 2005 10:03 am
Звідки: Киев

Повідомлення Harrier » Нед квітня 13, 2008 11:29 am

Стаття 36. Авіаційний електрозв’язок.
1. Між екіпажем (пілотом) повітряного судна, обладнаного засобами радіозв’язку, і органами обслуговування повітряного руху встановлюється радіозв’язок відповідно до вимог авіаційних правил та з використанням радіоданих, що містяться в документах аеронавігаційної інформації.
Я что-то не понял - радиосвязь теперь будет обязательна для всех воздушных судов, включая сверхлёгкие? "...судна, обладнаного засобами радіозв’язку,,," - по-моему, отсюда вовсе не следует то, что существуют воздушные суда, не оборудованные таковым.
Хочу много знать, готов скоро состариться.

Аватар користувача
Виктор Мороз
МСМК ;-)))
Повідомлень: 5726
З нами з: П'ят лютого 20, 2004 1:22 pm
Звідки: Киев, Украина
Контактна інформація:

Повідомлення Виктор Мороз » Нед квітня 13, 2008 8:49 pm

Harrier писав:Я что-то не понял - радиосвязь теперь будет обязательна для всех воздушных судов, включая сверхлёгкие?
Сравни два варианта:
1. "Між екіпажем (пілотом) повітряного судна і органами обслуговування повітряного руху встановлюється радіозв’язок"

2. "Між екіпажем (пілотом) повітряного судна, обладнаного засобами радіозв’язку, і органами обслуговування повітряного руху встановлюється радіозв’язок".

Вариант №1 - безусловный. Во всяком случае, таковы языковые правила.
Вариант №2 - условный, где я выделил жирным текстом условие установления связи.

По языковым правилам, уточнение относится к предваряющему его существительному, т.е. - к воздушному судну, в нашем случае.

С точки зрения нормального человека, отосланый вариант подразумевает радиосвязь только(!) в случае наличия радиооборудования на борту СЛА. Нет средств радиосвязи... как говорится "нема Мартіні - нема вечірки!". Требований об обязательном наличие р/с на борту СЛА в поправках нет. Надеюсь, и в Кодексе не будет, т.к. это нереальное требование.
Ну, и ещё один момент - речь идёт о "Зауваженнях до проекту Повітряного Кодексу України ". Не более. Как оно будет на самом деле - поглядим.

Аватар користувача
Harrier
1 разряд ;-)
Повідомлень: 179
З нами з: Суб березня 12, 2005 10:03 am
Звідки: Киев

Повідомлення Harrier » Пон квітня 14, 2008 12:01 pm

Виктор Мороз писав: 2. "Між екіпажем (пілотом) повітряного судна, обладнаного засобами радіозв’язку, і органами обслуговування повітряного руху встановлюється радіозв’язок".

С точки зрения нормального человека, отосланый вариант подразумевает радиосвязь только(!) в случае наличия радиооборудования на борту СЛА. Нет средств радиосвязи... как говорится "нема Мартіні - нема вечірки!". Требований об обязательном наличие р/с на борту СЛА в поправках нет.
Я на это обратил внимание, но всё-таки думаю, что хорошо бы отсутствие необходимости наличия (^_^) прописать в более явном виде. Впрочем, ладно - раз все считают, что этого достаточно...
Хочу много знать, готов скоро состариться.

Аватар користувача
Виктор Мороз
МСМК ;-)))
Повідомлень: 5726
З нами з: П'ят лютого 20, 2004 1:22 pm
Звідки: Киев, Украина
Контактна інформація:

Повідомлення Виктор Мороз » Пон квітня 14, 2008 1:20 pm

Harrier писав:думаю, что хорошо бы отсутствие необходимости наличия (^_^) прописать в более явном виде.
Что ж раньше не предлагал? :wink:
Сам я думал-думал, но так ничего компактного и внятного не придумал. С одной стороны, много текста - много путаницы, а с другой - мало текста - дубовая формулировка.
Мне кажется, что отправленная поправка как раз весьма компромиссна. Хотя, согласен, не совсем "прозначно-однозначна".

Аватар користувача
Raven
МСМК ;-)))
Повідомлень: 5890
З нами з: Суб лютого 14, 2004 9:45 pm
Звідки: Kiev

Повідомлення Raven » Чет вересня 25, 2008 6:29 pm

http://gska2.rada.gov.ua/pls/zweb_n/web ... 3511=32304

Проект (на заміну) 08.09.2008

Есть неделя на анализ документа и формулирования ниших замечаний. Без детского лепета.
Налет на ДП и МДП - более 1300 ч.

om
КМС ;-))
Повідомлень: 268
З нами з: Сер жовтня 27, 2004 7:50 pm

Повідомлення om » Чет вересня 25, 2008 8:42 pm

Raven писав:Проект (на заміну) 08.09.2008
прочитал...
в части касаюшейся нас етот текст абсолютно идентичен предыдушему :((
т.е. вопросы и поправки те же :(((

интересно - читал ли кто нибудь вообше письмо наше?


Из свеже замеченых:

Стаття 44. Допуск повітряного судна до польоту
1. Забороняється виконувати польоти на цивільному повітряному судні:
1) без сертифіката льотної придатності, дозволу на виконання польотів або з порушенням умов і без врахування обмежень, що встановлені такими документами та експлуатаційно-технічною документацією

как минимум добавить:
1) без сертифіката льотної придатності, дозволу на виконання польотів(при виконанни польотів у контрольованому повітряному просторі) або з порушенням умов і без ....



---------------------------off-------------------------------------
в порядке детского лепета - может нам прикинуться

апаратom, що підтримується в атмосфері шляхом його взаємодії з повітрям, відбитим від земної поверхні..
>>>
1.
54) повітряне судно — будь-який апарат, що підтримується в >атмосфері шляхом його взаємодії з повітрям, відмінної від взаємодії з повітрям, відбитим від земної поверхні

Аватар користувача
Виктор Мороз
МСМК ;-)))
Повідомлень: 5726
З нами з: П'ят лютого 20, 2004 1:22 pm
Звідки: Киев, Украина
Контактна інформація:

Повідомлення Виктор Мороз » П'ят вересня 26, 2008 5:41 pm

Raven писав:Проект (на заміну) 08.09.2008
Есть неделя на анализ документа и формулирования ниших замечаний.
Вчера просмотрел проект 08.09.2008.
Как справедливо заметил ОМ, там вышеупомянутыми поправками и не пахнет.
Полагаю, что нужно повторно слать эти самые поправки.

om
КМС ;-))
Повідомлень: 268
З нами з: Сер жовтня 27, 2004 7:50 pm

Повідомлення om » П'ят вересня 26, 2008 6:55 pm

Виктор Мороз писав:Полагаю, что нужно повторно слать эти самые поправки.
шось мени пiдказуе что никто письма читать не будет - тем более в оставшуюся неделю.
Т.е. надо либо лично вручить - кому либо из членов комиссий в списке (с ними будут согласовывать, a с "громадскiстю" согласований нет - как написано в пояснительной записке)...
вроде бы был кто то из сочуствуюших депутатов?

Второй варианt - надо найти явный ляп - тогда возможно обратят внимание и на что то сопутствyюшее..

Аватар користувача
Raven
МСМК ;-)))
Повідомлень: 5890
З нами з: Суб лютого 14, 2004 9:45 pm
Звідки: Kiev

Повідомлення Raven » Чет січня 22, 2009 6:56 pm

На сайте Департамента опубликован очередной проект:
http://avia.gov.ua/pr_pkun.htm
Налет на ДП и МДП - более 1300 ч.

Yaroslav
МСМК ;-)))
Повідомлень: 654
З нами з: Сер листопада 09, 2005 9:32 pm
Звідки: Ivano-Frankivsk
Контактна інформація:

Повідомлення Yaroslav » Чет січня 22, 2009 8:18 pm

Raven писав:На сайте Департамента опубликован очередной проект:
Ага... Даєш кожен рік по новому проекту!!!
Цікаво - вони колись намірені стати законом???

om
КМС ;-))
Повідомлень: 268
З нами з: Сер жовтня 27, 2004 7:50 pm

Повідомлення om » Чет січня 22, 2009 9:57 pm

Raven писав:На сайте Департамента опубликован очередной проект:
http://avia.gov.ua/pr_pkun.htm
хоть бы список изменений печатали, бы что ли...
Или красныj шрифт - ето и есть дополнения?

Ну у кого старый вариант не остался? может соxранял на диске кто?

Аватар користувача
Raven
МСМК ;-)))
Повідомлень: 5890
З нами з: Суб лютого 14, 2004 9:45 pm
Звідки: Kiev

Повідомлення Raven » П'ят січня 23, 2009 9:48 pm

Внимательно следите за пасами руками чиновников из украинской авиаадминистрации!
Это крайний вариант, который сейчас в работе в комиссиях ВР:
http://gska2.rada.gov.ua/pls/zweb_n/web ... 401=127193
Налет на ДП и МДП - более 1300 ч.

om
КМС ;-))
Повідомлень: 268
З нами з: Сер жовтня 27, 2004 7:50 pm

Повідомлення om » П'ят січня 23, 2009 10:36 pm

Raven писав:Внимательно следите за пасами руками чиновников из украинской авиаадминистрации!
Это крайний вариант, который сейчас в работе в комиссиях ВР:
http://gska2.rada.gov.ua/pls/zweb_n/web ... 401=127193
но они разные!!! даже нумерация статей не совпадает!!!

т.е. на сайте сейчас
Стаття 37. Порушення порядку використання повітряного простору

1. Порушенням порядку використання повітряного простору вважаються дії або бездіяльність будь-яких юридичних чи фізичних осіб, що призвели до порушення вимог законодавчих та нормативних актів, які регулюють порядок використання повітряного простору.
а в документе:
Стаття 35. Порушення порядку використання повітряного простору

1. Порушенням порядку використання повітряного простору вважаються дії або бездіяльність будь-яких юридичних чи фізичних осіб, що призвели до порушення вимог законодавчих та нормативно-правових актів, які регулюють порядок використання повітряного простору.

2.Перелік порушень порядку використання повітряного простору визначається Положенням про використання повітряного простору.
Т.е. все решит дополнительная бумажка - которой нет пока?

Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей