Сторінка 12 з 16

Re: Де є школа дельтапланщиків в Львівщині ?

Додано: Суб травня 31, 2014 9:21 pm
PM_ pilot
Ну якщо подобається будувати то час не проблема тоді, але чи не краще в такому разі вже робити добре від початку? Розібратись в проблемі, вивчити теорію і робити не копію готового виробу, а уже щось своє розуміючи всі переваги і недоліки конструкції

Re: Де є школа дельтапланщиків в Львівщині ?

Додано: Нед червня 01, 2014 6:03 am
mijki
Мабуть так таки краще ... Але от мені цікаво, чому старші моделі жорсткокрилів були прямокрили а теперішні останні як наприклад atos vrs мають перелом починаючи з другої третини крила ( під кутом назад + ще й під кутом догори ) ... До такого рішення конструктори прийшли не просто так , а перечитавши море диссертацій та зробивши купу практичних випробувань в аеродинамічній трубі ... при цьому на початках було прийнято, точно, багатющо неправильних рішень - їх виправляли , апгрейдили на основі цих помилок ітд. І в результаті надскладної роботи та після багатьох років теам-праці отримали цей результат - крило vrs... то що пройти цей шлях одній людині без інфобази, засобів , обладнання реально ? :-): в мене туго і з тим і осим наприклад . :hi_hi_hi:

Re: Де є школа дельтапланщиків в Львівщині ?

Додано: Нед червня 01, 2014 10:19 am
Yaroslav
mijki писав:...в мене туго і з тим і осим наприклад .
от власне сам вже доходиш до того, що щось цінне завжди з'являється при роботі в команді, де є спеціалісти з різних галузей, і відповідний досвід... Варіантів "проїхати" в тебе міліон - починаючи від неправильно вибраної аеродинамічної схеми і закінчуючи невитриманою технологією виробництва... Хочеш викинути декілька тисяч зелених собі на горище,і дякувати Богу, що так обійшлося?
На даному форумі є багато людей, що самі робили дельти, і самі конструювали. Але не знаю ні одного, що самотужки робив би дельту перед тим, як навчитися літати ( ну хіба крило рогало на початках... ).
Пройди шлях правильно - навчись хоча би азів польоту - відпаде половина дурних запитань, потусуйся у колективі дельтиків рік-другий - відпаде ще половина, і коли ти сам розумітимеш усе, що треба без оцих запитань на форумі - тоді і думай про власне виробництво...

Re: Де є школа дельтапланщиків в Львівщині ?

Додано: Нед червня 01, 2014 11:12 am
mijki
Yaroslav :co_ol: Все так але мова не за виробництво , ні ...один всього планується ... ! :-):
Буду пробивати, різними шляхами, профіля відомих моделей та на їх основі зроблю своє крило .( мінімізуються можливі аеродинамічні помилки ) Потім головне якісний матеріал скелета , міцний та легкий ( використовуватиму карбон і лиш по мінімому скловолокно ) , а також добре настроїти центровку підвісу . Також матеріал обшивки відповідний .

А найпростіщий варіант було б то взяти готового БУ. жорсткокрила в ЄС... і по грошах і по часу ... за це в курсі . :a_g_a:

Re: Де є школа дельтапланщиків в Львівщині ?

Додано: Нед червня 01, 2014 11:52 am
Yaroslav
mijki писав:...Все так але мова не за виробництво , ні ...один всього планується ... !
з розмови пасажира з пілотом:
"скажите- а эти маленькие самолёты из ткани часто падают и разбиваются?"
"Нет, мадам, не часто - только один раз... "

Re: Де є школа дельтапланщиків в Львівщині ?

Додано: Нед червня 01, 2014 6:08 pm
mijki
А як називався отой літак зі зверхзвуковою швидкістю ? Мілліардовий проект що виявився нееффективним і постійно падав ? :hi_hi_hi: ТИТАНЧЕГГГ :-)



ps - ???

Re: Де є школа дельтапланщиків в Львівщині ?

Додано: Пон червня 02, 2014 3:02 pm
mijki

Re: Де є школа дельтапланщиків в Львівщині ?

Додано: Пон червня 02, 2014 3:59 pm
PM_ pilot
mijki писав:А як називався отой літак зі зверхзвуковою швидкістю ? Мілліардовий проект що виявився нееффективним і постійно падав ? :hi_hi_hi: ТИТАНЧЕГГГ :-)
Це про Конкорд?
Чи Ту-144?
З них ні один не відповідає фразі "постійно падав", от те що вони були економічно не вигідними це інше питання...
«Конкорды» эксплуатировались авиакомпаниями British Airways и Air France, каждая из которых имела по 7 самолётов. За 27 лет регулярных и чартерных рейсов было перевезено более 3 миллионов пассажиров[2], общий налёт самолётов составил 243 845 часов (см. ниже). Из-за чрезвычайно больших расходов коммерческая эксплуатация «Конкордов» была в целом убыточной[источник не указан 1042 дня], в результате самолёты были сняты с эксплуатации в 2003 году.

25 июля 2000 года один самолёт был потерян в катастрофе при вылете из парижского аэропорта «Шарль де Голль», погибло 113 человек, из них на борту 100 пассажиров и 9 членов экипажа. Эта катастрофа, а также сокращение рынка авиаперевозок после 11 сентября 2001 года, стали основными причинами прекращения эксплуатации «Конкордов» на коммерческих авиалиниях.
У Ту-144 катастроф було дві і тільки у показовому і випробувальних польотах

Re: Де є школа дельтапланщиків в Львівщині ?

Додано: Пон червня 02, 2014 6:43 pm
Богдан
mijki писав:http://youtu.be/tZHODwzBrRw :co_ol: :-):
2014 рік
http://airlinerpicture.blogspot.com/201 ... en-iv.html
1941 рік, а потім був Horten VI
Але спочатку були http://www.sailplanedirectory.com/horten.htm

Re: Де є школа дельтапланщиків в Львівщині ?

Додано: Вів червня 03, 2014 9:39 am
mijki
Коротше , заморожую проект до того часу поки не знайду власника жорсткокрила ( дуже бажано останніших свіжіщих моделей ) що не проти потратити 30 хвилин свого дорогоцінного часу та поміряти з рулеткою те да се , а ще краще пару фоток з рулеткою зробити - тоді навіть не треба брати олівець з папіром в руці . Віддячити можу могоричом або зеленню на вибір... :a_g_a: Ні ну книжки мудрі по дельтапланах то звичайно теж почитую помаленьку ... ну як же ж без розуміння теорії :-) :-ok-: Егей ЩЕ РАЗ ДУЖЕ дякую Друзі за чтиво !

Re: Де є школа дельтапланщиків в Львівщині ?

Додано: Вів червня 03, 2014 6:58 pm
mijki
цікава стаття - http://www.xcmag.com/1999/03/renegade-d ... ix-ruehle/" target="_blank :co_ol:
...шкода що фантом призупинили виготовляти , але надіюсь то ненадовго .

Re: Де є школа дельтапланщиків в Львівщині ?

Додано: Вів червня 03, 2014 9:31 pm
mijki
Щось дивлюся всі майже виробники останнім часом роблять перелом- гостріший кут догори поближче до кінця крила і отой *гачок стирчун стабілізун* . :-): гммм не зпроста вони так ... - http://youtu.be/J_oqWm3I4N0" target="_blank

Re: Де є школа дельтапланщиків в Львівщині ?

Додано: Вів червня 03, 2014 10:15 pm
mijki
...


ага ... - ***Skrzydelko Rasowe i nie ma sie co dziwic , ze Piloci szybowcowi i Paragleita chetnie przesiadaja sie na to cacko !!!
Slyszalem wczoraj opinie mojego Przyjaciela latajacego Atosem , ze urzywane Atosy podskoczyly w cenie !!! Felix sie nie wyrabia z zamowieniami !!!
Ostatnio krazy rowniez opinia , ze Atos lepiej znosi podporki skrzydlem bo ma eliptyczna koncowke . Phantom - Aeros natomiast jest w obrebie koncowki sztywny i posiada latwy do uszkodzenia system likwidujacy moment kierunkowy lotek ( Split Aileron Drag Device ) Dalej moze latwiej peknac kosztowny dzwigar.
Zaleta Phantoma w stosunku do Atosa VR to to ,ze Phantoma mozemy kupic za " Ekologiczna "cene !!! Atos VR natomiast kosztuje Worek pieniedzy :dry: *** :ny_tik: но то муси бути кінціввка яко в спіннінга значить :mi_ga_et:


:-) ;;-))) :)-(: Фелікс курв... зкур... ся ! ;;-)))

Re: Де є школа дельтапланщиків в Львівщині ?

Додано: Сер червня 04, 2014 11:37 am
mijki
Ідеальний варіант то поїхати в Чехіюз на 3 місяці на заробітки - *детальки* різні клеїти , у пана Мирослава Новотного ! Можна і по 50 центів на годину домовитися ! :ti_pa: :-) ;;-)))

Re: Де є школа дельтапланщиків в Львівщині ?

Додано: Сер червня 04, 2014 4:35 pm
mijki
А тут відео з якого стає ясно що після жорстокрилів на флекси не повертаються . :-):

http://youtu.be/bS76F6AMNCE" target="_blank

А взагалі реально з нуля навчитися літати відразу на жорсткокрилі ? Були такі преценденти ? Після флекси ніби пишуть що важко трохи людину до жорсткокрила призвичаїти ...