Де є школа дельтапланщиків в Львівщині ?

Место для всяких веселых историй, анекдотов, просто трепа и болтовни.

Модератор: Raven

Аватар користувача
makros
МСМК ;-)))
Повідомлень: 878
З нами з: Вів липня 11, 2006 4:08 pm
Звідки: Киев, Москва
Контактна інформація:

Re: Де є школа дельтапланщиків в Львівщині ?

Повідомлення makros » Сер червня 04, 2014 11:56 pm

mijki писав:А тут відео з якого стає ясно що після жорстокрилів на флекси не повертаються . :-):
Бугага. Ага, конечно.
Расскажи это экс чемпиону мира по дельтапланерному спорту Алексу Плонеру (бывший жесткокрыльщик), чемпиону Италии по дельтапланерному спорту Кристиану Чеху (бывший жесткокрыльщик), действующему чемпиону мира по дельтапланам Манфреду Румеру (создатель, конструктор, идейный вдохновитель, совладелец фирмы выпускающей Свифты), ну и многим другим пилотам, полетавшим на жостиках 5-10 лет и вернувшимся в дельтапланерный мир.
mijki писав:А взагалі реально з нуля навчитися літати відразу на жорсткокрилі ?
Нет.
mijki писав:Були такі преценденти ?
Да.
mijki писав:Після флекси ніби пишуть що важко трохи людину до жорсткокрила призвичаїти ...
Брехня, только так и обучаются ВСЕ! Через дельту.
У Вас ещё нет фэйсбука? Тогда мы идём к Вам!

Аватар користувача
mijki
1 разряд ;-)
Повідомлень: 136
З нами з: Пон квітня 14, 2014 7:45 pm
Звідки: Трускавець

Re: Де є школа дельтапланщиків в Львівщині ?

Повідомлення mijki » Чет червня 05, 2014 9:38 am

Флекси і жорсткокрили ... Зелений ще трохи в цих речах ... от чи правильно розумію, що форма крила - довге , та його твердість - стабільність + аеродинамічна керованість , та зручність мякість в польоті, можливість якісніще обробляти навіть найслабкіщі терміки та потоки і відносяться до істотних плюсів жорсткокрила ??? До мінусів те що довгий зараза в складеному стані , ну і дорогий дуже ... ???

Щодо пілотів котрі повертаються з жорсткокрилів на флексокрили ... гмм , можливо їх пре саме від способу керування- вагою тіла ... + ностальгія , можливо ще хочуть доказати самі собі та оточуючим що здатні на слабших , в технічному плані, аппаратах , за рахунок персонального високого рівня навичок , добитись нічим не гірших результатів ... :du_ma_et: одним словом - людина яка навчилася витискати найкраще з певної моделі аппарату завжди вибиратиме саме цю модель ... :nez-nayu: Але швидш за все вони просто літають і на тих і на тих , розуміючи що і ті і інші мають переваги та недоліки та витягуючи з кожного по максимуму . :-):


зі - Файні штуки безсумнівно - :co_ol: http://youtu.be/eO3v6f-q-B8" target="_blank


...
Everyone who lives dies, yet not everyone who dies, has lived.
We take these risks not to escape life, but to prevent life escaping us ps - наше небо не топтатиме кацапфашистська мразь

Аватар користувача
makros
МСМК ;-)))
Повідомлень: 878
З нами з: Вів липня 11, 2006 4:08 pm
Звідки: Киев, Москва
Контактна інформація:

Re: Де є школа дельтапланщиків в Львівщині ?

Повідомлення makros » Чет червня 05, 2014 1:38 pm

mijki писав:Флекси і жорсткокрили ... Зелений ще трохи в цих речах ... от чи правильно розумію, що форма крила - довге , та його твердість - стабільність + аеродинамічна керованість , та зручність мякість в польоті, можливість якісніще обробляти навіть найслабкіщі терміки та потоки і відносяться до істотних плюсів жорсткокрила ??? До мінусів те що довгий зараза в складеному стані , ну і дорогий дуже ... ???
Жесткокрыл - это недопланер. Аппарат объединивший в себе недостатки и дельтаплана и планера.
У жесткокрыла аэродинамическое управление только в одном канале, по крену. По тангажу - балансирное управление.
Из плюсов жостиков:
более совершенная аэродинамическая схема, нежели у дельтаплана;
меньшее минимальное скороснижение;
более пологая поляра скорокстей (на больших скоростях может лететь с меньшим скороснижением),
Посадка (с выпущенными закрылками может сесть на очень ограниченную площадку).
Из минусов: громоздкий (до 15м размах);
тяжелый (в районе 50кг, вместо 30-35кг у дельты);
длительное время сборки-разборки (40мин., против 15мин. у дельты);
доровизна;
высокая стоимость ремонта деталей из углепластика (особенно при повреждении кессона);
Большие радиусы спиралей в потоке относительно дельтапланов;
Штопорят (этого режима пилоты боятся и оооочень осторожно летают, чтобы не довести);
Посадка (твердое крыло срывается полностью на определенном угле атаки/скорости, как у самолета, не все пилоты могут посадить жесткокрыл "в тапки", многие европейские старперы садятся на пузо);

mijki писав:Щодо пілотів котрі повертаються з жорсткокрилів на флексокрили ... гмм , можливо їх пре саме від способу керування- вагою тіла ... + ностальгія , можливо ще хочуть доказати самі собі та оточуючим що здатні на слабших , в технічному плані, аппаратах , за рахунок персонального високого рівня навичок , добитись нічим не гірших результатів ... :du_ma_et: одним словом - людина яка навчилася витискати найкраще з певної моделі аппарату завжди вибиратиме саме цю модель ... :nez-nayu: Але швидш за все вони просто літають і на тих і на тих , розуміючи що і ті і інші мають переваги та недоліки та витягуючи з кожного по максимуму . :-):
Это все твои додумки. С реальностью не имеют точек соприкосновения.
Чаще летают на чем-то одном. На всем летают единицы.
У Вас ещё нет фэйсбука? Тогда мы идём к Вам!

Аватар користувача
mijki
1 разряд ;-)
Повідомлень: 136
З нами з: Пон квітня 14, 2014 7:45 pm
Звідки: Трускавець

Re: Де є школа дельтапланщиків в Львівщині ?

Повідомлення mijki » Чет червня 05, 2014 2:45 pm

Жорсткокрил обєднує переваги планера та дельтаплана ( а не недоліки ) ... :-):
І взагалі майбутнє за жорсткокрилами що літатимуть як планери , керуватимуться як дельтаплани , а складатимуться в рюкзак як параглайдери і коштуватимуть при тому як мопеди . :dan_ser: :-)
Everyone who lives dies, yet not everyone who dies, has lived.
We take these risks not to escape life, but to prevent life escaping us ps - наше небо не топтатиме кацапфашистська мразь

Аватар користувача
makros
МСМК ;-)))
Повідомлень: 878
З нами з: Вів липня 11, 2006 4:08 pm
Звідки: Киев, Москва
Контактна інформація:

Re: Де є школа дельтапланщиків в Львівщині ?

Повідомлення makros » Чет червня 05, 2014 3:04 pm

Будущее за антивеществами, левитацией и пространственно-временными порталами. :ps_ih: :)-(: :men:
У Вас ещё нет фэйсбука? Тогда мы идём к Вам!

Аватар користувача
mijki
1 разряд ;-)
Повідомлень: 136
З нами з: Пон квітня 14, 2014 7:45 pm
Звідки: Трускавець

Re: Де є школа дельтапланщиків в Львівщині ?

Повідомлення mijki » П'ят червня 06, 2014 9:48 am

Дивлячись на форму крила та начинку ламінарів - видно що аппарати величезними кроками наближаються до стандартів жорсткокрилів - тут і форма крила ( довгі вузькі ) і твердість крила - планки профільні майже як і ребра жорсткокрила і матеріал фолійоподібний тверденький і карбону побільше щоб легенький ... Наступними апгрейдами конструкторів стануть напевно трішечки довші та вужчі крильця , малесенькі спойлерки на них зверху та хвіст стабілізаційний . :-)

зі . гмм а дехто ще сміявся коли на самому початку ще говорив що планую алюмінієву трубу карбоном зміцнювати


Маю прохання Друзі , так як Exxtacy виготовлялись в нас в Україні (навіть Фелікс Рюгле саме тут навчався) , то чи є тут можливо на форумі хтось людей які мали чи мають відношення до Exxtacy ? Дуже цікаво було б трохи поспілкуватися ... :-):
Вкладення
08.jpg
LE-carbon-L.jpg
Italiani-Open-01.jpg
Everyone who lives dies, yet not everyone who dies, has lived.
We take these risks not to escape life, but to prevent life escaping us ps - наше небо не топтатиме кацапфашистська мразь

NikolayD
КМС ;-))
Повідомлень: 272
З нами з: Сер грудня 29, 2010 11:21 am
Звідки: Санкт-Петербург
Контактна інформація:

Re: Де є школа дельтапланщиків в Львівщині ?

Повідомлення NikolayD » П'ят червня 06, 2014 10:18 am

Зображення
Вот с хвостом. Дельтаплан всегда будет дельтапланом, и жостиком никогда не станет. Ибо разные классы аппаратов.

Аватар користувача
mijki
1 разряд ;-)
Повідомлень: 136
З нами з: Пон квітня 14, 2014 7:45 pm
Звідки: Трускавець

Re: Де є школа дельтапланщиків в Львівщині ?

Повідомлення mijki » П'ят червня 06, 2014 12:01 pm

Для того щоб зхопити потік на низьких висотах і випарувати, ліпший жорсткокрил чи спортивний дорогий флексокрил ( типу комбат , ламінар ітд. ) ?
Бо для того щоб літати на великі маршрути ,літати довше , важливі низькі показники опускання а вони ліпші в жорсткокрила це загальновідомо чи не так ?.
Комфорт - ліпший жорсткокрил тут ніхто не сперечатиметься ... ?
Не беремо до уваги майстерність пілота і його смаки , чисто технічний бік справи цікавить .

Цей перелом крила має дві основні причини - перша - підвищується стабільність льоту ( злом вгору ) , друга зменшується вірогідність заїхати крилом в землю при посадці .... чи є ще якісь причини ?
Вкладення
bavarian_open_2005_day1_0083.jpg
Everyone who lives dies, yet not everyone who dies, has lived.
We take these risks not to escape life, but to prevent life escaping us ps - наше небо не топтатиме кацапфашистська мразь

Аватар користувача
makros
МСМК ;-)))
Повідомлень: 878
З нами з: Вів липня 11, 2006 4:08 pm
Звідки: Киев, Москва
Контактна інформація:

Re: Де є школа дельтапланщиків в Львівщині ?

Повідомлення makros » П'ят червня 06, 2014 3:13 pm

mijki писав:Для того щоб зхопити потік на низьких висотах і випарувати, ліпший жорсткокрил чи спортивний дорогий флексокрил ( типу комбат , ламінар ітд. ) ?
Для этих целей лучше параплан. Или пилот (прокладка между крылом и спидбаром) классный пилот выпарит на учебном крыле там, где чайник на спортивной технике посядет. А еще хорошо летающим пилотам нет надобности "зхоплювати потiк на низьких висотах". Лоу сэйв (выживание на низких высотах) - это тактическая ошибка пилота-маршрутника.
mijki писав:Бо для того щоб літати на великі маршрути ,літати довше , важливі низькі показники опускання а вони ліпші в жорсткокрила це загальновідомо чи не так ?.
Чтобы летать длинные маршруты, нужно: 1. летать; 2. летать много; 3. летать очень много; 4. летать хорошо; 5. летать в рекордную погоду.
И, длинные маршруты - это сколько в твоем понимании (километраж/часы)?
mijki писав:Комфорт - ліпший жорсткокрил тут ніхто не сперечатиметься ... ?
Как можно говорить про комфорт и сравнение разных крыльев с человеком, вообще не летающим пока? Комфорт тебя сейчас должен интересовать в последнюю очередь.
mijki писав:Не беремо до уваги майстерність пілота і його смаки , чисто технічний бік справи цікавить .
Техническая сторона говорит о том, что люди летают на всем. И на парапланах, и на дельтах, и на жостиках, и на планерах. И это хорошо.
У Вас ещё нет фэйсбука? Тогда мы идём к Вам!

Аватар користувача
mijki
1 разряд ;-)
Повідомлень: 136
З нами з: Пон квітня 14, 2014 7:45 pm
Звідки: Трускавець

Re: Де є школа дельтапланщиків в Львівщині ?

Повідомлення mijki » П'ят червня 06, 2014 4:13 pm

Прокладка між крилом і спідбаром це те саме що прокладка між сидінням та кермом авто - не про це мова . :-):

Нюанси будови жорсткокрилів цікавлять - тобто форма профілю , гардвер , кути градуси , скільки де слоїв карбону проклеєно які принципи зєднання труб використані і тому подібне . :-): :ti_pa:

Щось планерів з флексовими крилами ще не бачив ... :-) ;;-)))
Як це комфорт не цікавить ? Ще й як цікавить , клієнт замовляє музику ! :ps_ih:

Наприклад , чи можливо і розтяжки нижні дати і одночасно залишити можливість керувати на трапеції спойлерами ? Є такі преценденти хтось в курсі ? Якщо ні то як би таке зхімічити ? :-):
Вкладення
10306562_727558297303512_5699755354047477622_n.jpg
Everyone who lives dies, yet not everyone who dies, has lived.
We take these risks not to escape life, but to prevent life escaping us ps - наше небо не топтатиме кацапфашистська мразь

Аватар користувача
makros
МСМК ;-)))
Повідомлень: 878
З нами з: Вів липня 11, 2006 4:08 pm
Звідки: Киев, Москва
Контактна інформація:

Re: Де є школа дельтапланщиків в Львівщині ?

Повідомлення makros » П'ят червня 06, 2014 9:31 pm

Короче, мне надоело.
Ты изобретаешь колесо.
Все законы в авиации написаны кровью.
Тебе указали единственный верный путь научиться летать. Сначала учебные крылья с инструктором, потом налет, потом переходные мачтовые, налет, потом спортивные, налет, потом безмачтовые, потом жесткокрыл. И только потом, возможно, конструирование жесткокрылов.
Будешь или форумным бойцом, или конструктором-самоучкой, или все законы в авиации написаны кровью...
За сим удаляюсь.
:men:
У Вас ещё нет фэйсбука? Тогда мы идём к Вам!

Аватар користувача
mijki
1 разряд ;-)
Повідомлень: 136
З нами з: Пон квітня 14, 2014 7:45 pm
Звідки: Трускавець

Re: Де є школа дельтапланщиків в Львівщині ?

Повідомлення mijki » П'ят червня 06, 2014 9:46 pm

makros

Завязка - учбовий , мачтовий , безмачтовий , жорсткокрил , планер - має залізне право на життя , та не виключає винятків ... бо кожен обирає свій всласний шлях. :-):
Мені б тут на форумі зкомпануватися з власниками жорсткокрилів , ото було б суперово ... бо інформований=озброєний ... а мені інфи зараз ой як бракує... :ny_tik:
Everyone who lives dies, yet not everyone who dies, has lived.
We take these risks not to escape life, but to prevent life escaping us ps - наше небо не топтатиме кацапфашистська мразь

Аватар користувача
mijki
1 разряд ;-)
Повідомлень: 136
З нами з: Пон квітня 14, 2014 7:45 pm
Звідки: Трускавець

Re: Де є школа дельтапланщиків в Львівщині ?

Повідомлення mijki » Суб червня 07, 2014 7:43 am

Тут мої дві останні *забавки* , чекаю на карбон , скоро майстрування з деревом тимчасово припиняється а з композитом відновлюється :ti_pa: :dan_ser: :-)


Так схеми профілів знайшов ( одну з них виклав ) . Ще треба знайти фірму по алюмінійових трубах та листах ... крім Д16Т який ще в аеросправі можна використати ? :-):
Вкладення
A.jpg
Фото0034.jpg
002.jpg
Everyone who lives dies, yet not everyone who dies, has lived.
We take these risks not to escape life, but to prevent life escaping us ps - наше небо не топтатиме кацапфашистська мразь

Аватар користувача
mijki
1 разряд ;-)
Повідомлень: 136
З нами з: Пон квітня 14, 2014 7:45 pm
Звідки: Трускавець

Re: Де є школа дельтапланщиків в Львівщині ?

Повідомлення mijki » Суб червня 07, 2014 9:13 am

О ще один коллега про свої перші враження від польоту на твердяку :dan_ser: :-) :co_ol:

Ale od początku:

Mamy 6 marca, a ja mam za sobą zaliczony początek sezonu.

Swego czasu latałem zimą, ale to już było bardzo dawno temu.
A oto jak doszło do tych zimowych (bo mamy jeszcze prawie dwa tygodnia zimy przed nami) dwóch lotów za wyciągarką. Oczywiście w Bassano czy w Hiszpanii latają już na termice, ale północna strona Alp jest jeszcze mocno zimowa.

Na stronie DHV ukazał się w lutym komunikat, że A-I-R urządza w Bad Toelz imprezę, na której można zapoznać się z produktami firmy A-I-R (sztywnopłaty), jak również z motorem elektrycznym produkcji Toni Roth. Ten krótki komunikat przeleciałem, przeglądając stronę DHV i nie poświęciłem mu większej uwagi. A to był błąd...

Przychodzi piątek wieczorem, a tu telefon. Piotrolot: "To kiedy jutro (czyli w sobotę) wyruszamy?"
W piątek moje samopoczucie nie było najlepsze, odczuwałem jakby początek grypy, więc odpowiedziałem, że sobotę to ja raczej spędzę, kurując się w łóżku. I tak było, sobota mijała, ja po aspirynach i litrach wypitych różnych płynów (poza tymi procentowymi), ale myślami byłem w Bad Toelz. Późnym popołudniem już nie wytrzymałem - telefon do Piotrolota. Jego krótkie sprawozdanie – sam w tym dniu nie polatał, ale ponoć wyciągnął wszystkie informacje od Toniego, dotyczące trymowania motoru moskito. Piotrek wymarzł w tym dniu przy tym strasznie, więc na koniec rozmowy nie przejawiał specjalnej ochoty do powtórzenia wycieczki do Bad Toelz następnego dnia. Ja w tym momencie też nie.

Nadchodzi niedziela - mój dyżur śniadaniowy, więc od rana jestem na nogach, co 5 minut obserwując niebo. O 9:30 nie wytrzymuję i dzwonię do Piotra. Pomimo lekko jeszcze zaspanego głosu, natychmiast podchwyca moją propozycję wspólnego wypadu do Bad Toelz. W Monachium w chwili wyjazdu było słonecznie, ale czym bliżej gór, tym bardziej robiło się szaro, mgliście i ponuro. Krótko przed lotniskiem, na które dotarliśmy około 13:00, widzimy już wiszącego w powietrzu glajta i Atosa. Przypuszczam, że podstawa chmur wynosiła jakieś 1000m, ale słońca to już przez resztę dnia nie zobaczyliśmy. Moim pierwszym celem było oblatanie nabytego w zeszłym roku Merlina, więc od razu rozpocząłem jego składanie. Pomimo mojego zimowego treningu, siła moich mięśni rąk doprowadzała mnie do rozpaczy – to znaczy brak tej siły. Końcówki skrzydeł bez czynnej pomocy Piotrolota chyba bym nie zamontował. No ale koniec zanudzania.

Impreza w Bad Toelz polegała na tym, że można się było zgłosić na miejscu i oblatać Atosa z napędem elektrycznym. Trzeba było tylko się przełamać. Najpierw miało miejsce teoretyczne przegotowanie i krótka instrukcja obsługi napędu. A potem już tylko praktyka. W Niemczech DHV bardzo intensywnie nad tym pracuje, aby napęd elektryczny został uznany jako pomoc startowa, czyli jako coś w rodzaju windy. Korzyści z tego płynące byłyby nie do policzenia. Po krótkim przyuczeniu dostajesz wpis z uprawnieniami do startu z motorem elektrycznym. Nie potrzeba, tak jak w przypadku Mosquito, praktycznie drugiej licencji na ultralekkie statki powietrzne. Ale to wszystko przepychane jest dopiero przez niemieckie urzędy.

Byliśmy świadkami kilku startów, z których tylko jeden skończył się lekkim przywaleniem w glebę. Ja widziałem już tylko Atosa opartego jednym skrzydłem o ziemię, z ciągle włączonym silnikiem, napędzającym śmigło. Jak wielkimi stratami skończył się ten nieudany start, nie mogę powiedzieć. Wydaje mi się, że po dwóch godzinach było wszystko znowu naprawione.

Wracając do mnie, wystartowałem na Merlinie z wózka za wyciągarką. Ciekawe jest to, że przy starcie z wózka mocowany bylem tylko jedną liną, idącą pod sterownicą. Start, lot i lądowanie odbyły się bezproblemowo – no lądowanie nie musiało się skończyć lekkim podparciem nosa lotni o ziemię. Po lądowaniu, żeby nie zamarznąć, złożyłem Merlina do pokrowca, a potem zacząłem rozglądać się za możliwością przetestowania Atosa VQ. Niestety Merlin Piotrolota po przeróbce przeprowadzonej przez Seedwings, nie dal się złożyć. Wybudowa jednego bloczka spowodowała, że żaden z nas nie dysponował wystarczającą silą, aby lotnię naciągnąć. Pozostało mi tylko motywować Piotrka do zmobilizowania się i wykonania lotu na Atosie – co też mi się udało.

Po wylądowaniu Piotrolota, wykonałem jako ostatni w tym dniu lot za wyciągarką... na Atosie VQ.
Wystartowałem około 15:30. W czasie lotu doznałem uczuć jakbym był po dawce kokainy. Wprawdzie nigdy żadnych narkotyków nie brałem ale... muszę się poprawić: czułem się i zachowywałem, jak po dawce kokainy. Wykręcając bąble, wyśpiewywałem wszystkie piosenki, które pamiętałem od czasów przedszkola. Uczucie szczęścia było przeogromne, zwłaszcza, że wprowadzając lotnię w zakręt, świadomie trzymałem sterownicę dwoma palcami. Żadnego przenoszenia ciężaru w celu zmiany kierunku lotu. To było tak piękne, a najważniejsze, że na tych bąblach utrzymałem się z 30 minut w powietrzu. To jest po prostu bajka.

Rozmawiałem ze starszym lotniarzem, twierdził on, że po roku latania na sztywnopłatach, przesiadka na lotnie standardowe jest już prawie niemożliwa bez ponownej nauki latania na lotniach szkolnych.
Niestety do lotu z motorem elektrycznym już nie doszło. Może gdybym był na miejscu w sobotę i niedzielę, zaliczyłbym to cacko. W przyszłości postaram się takiej okazji więcej nie przeoczyć.

Хто не розумє - забийте в гугл транслейтор , але він вам трохи текста покоцає... легенько так ... :-):
Everyone who lives dies, yet not everyone who dies, has lived.
We take these risks not to escape life, but to prevent life escaping us ps - наше небо не топтатиме кацапфашистська мразь

PM_ pilot
МСМК ;-)))
Повідомлень: 669
З нами з: Вів січня 09, 2007 1:30 pm
Звідки: Ivano-Frankivsk, Lviv

Re: Де є школа дельтапланщиків в Львівщині ?

Повідомлення PM_ pilot » Суб червня 07, 2014 9:36 am

mijki - не займайся фігнею, почитай якісь нижки щоб ховаю поверхнево бути в темі. Наразі твоїх знань вистачить тільки щоб вбитись - хочеш на той світ вибери тоді інший спосіб, не створюй проблем Федерації і людям яких через твою дурість будуть тягати в прокуратуру.
Хочеш вчитись почни з вивчення теорії - "Летающие крылья" Яцек Капковский (здається так автора звати), "Радиоуправляемые модели планеров" по просто "Радиоуправляемые планера" радянська книга 70-80 років, "Учись летать на дельтаплане". І поки не прочитаєш, обдумаєш, перечитаєш і з'являться питання спробуй на форумі не флудити. Як зробиш це велкам бек. Заодно вивчиш термінологію правильну.

P.S. та картинка це не профіль. ;). А якщо хочеш комфорту то твій вибір ПП або планер.

Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей