Оригінальний вітряк

Место для всяких веселых историй, анекдотов, просто трепа и болтовни.

Модератор: Raven

Аватар користувача
YP
МСМК ;-)))
Повідомлень: 1285
З нами з: Вів липня 05, 2005 10:55 am
Звідки: Київ

Оригінальний вітряк

Повідомлення YP » П'ят вересня 25, 2015 1:13 pm

http://itc.ua/news/ukrainskiy-uchyonyiy ... y-vetryak/
Хтось прокоментує з точки зору аеродинаміки? На мій перший погляд, площа кола, яке описує завиток вітряка суттєво менша за площу промислових європейських вітряків. У промислових європейських вітряків лопасті можуть міняти крок гвинта в залежності від сили вітру, отже, працюватимуть ефективніше по всій своїй площі.
Чи я щось не врахував?

Yaroslav
МСМК ;-)))
Повідомлень: 596
З нами з: Сер листопада 09, 2005 9:32 pm
Звідки: Ivano-Frankivsk
Контактна інформація:

Re: Оригінальний вітряк

Повідомлення Yaroslav » П'ят вересня 25, 2015 2:07 pm

Ага, одні учьоні придумують всяку фігню, інші, такі ж самі, нагороджують... До речі - що то за премія "зелений оскар"? Швидкий пошук в гуглі виводить його тільки у звязці з даним типом...

Забавляють його фрази про вироблення енергії в майже штиль... Так скоро і вічний двигун придумаємо....

Аватар користувача
Виктор Мороз
МСМК ;-)))
Повідомлень: 5643
З нами з: П'ят лютого 20, 2004 1:22 pm
Звідки: Киев, Украина
Контактна інформація:

Re: Оригінальний вітряк

Повідомлення Виктор Мороз » П'ят вересня 25, 2015 2:27 pm

У мене така мислЯ народилась:
цей чудо-гвинт (справді - гвинт) створює за собой сталу зону розрідженого повітря (37 сек. відео, якщо йому вірити). Що, на мою думку, тільки покращує ток повітря (до певної міри). Я вже не кажу про практичну можливість застосування діафрагми для ще більшого посилення швидкості току (повітря).
Класичний гвинт своїми лопатями теж створює розріджені зони, але ці зоні - не сталі. Лопать має зміститись, бо це її задача. Після зміщення нова зона має будуватись. А стара зона руйнується. Насправді, це проходить динамічно, але мені щось підказує, що наявність статичної зони - все ж кращій варіант.
Крім того, величезні лопаті отримують набагато(??) більшій(?) опір зі сторони повітря.

На істину в останній інстанції не претендую. :-)

Аватар користувача
YP
МСМК ;-)))
Повідомлень: 1285
З нами з: Вів липня 05, 2005 10:55 am
Звідки: Київ

Re: Оригінальний вітряк

Повідомлення YP » П'ят вересня 25, 2015 2:45 pm

Аналізуючи явище авторотації, науковці прийшли до висновку, що опір гвинта в режимі авторотації дорівнює опору плоского диску площею рівною тій, яку оббігає гвинт в режимі авторотації.
Розріджені зони створюватимуть ротори. Ще мінус ефективність.

UPD. З паралельного форуму вивели на ще один варіант http://energy-sources.org/wiki/%D0%92%D ... 0%BE%D1%80
Тепер знатиму, куди подіти ламані стійки 50х1 :-)

Аватар користувача
Raven
МСМК ;-)))
Повідомлень: 5801
З нами з: Суб лютого 14, 2004 9:45 pm
Звідки: Kiev

Re: Оригінальний вітряк

Повідомлення Raven » П'ят вересня 25, 2015 4:30 pm

Общался с этим дядькой на первых Авиасвитах, которые еще на аэродроме КМЗ/КИАПО проводили. Он тогда свою спиральку демонстрировал и она действительно крутилась. Подходили при мне аэродинамики с АНТК, хмыкнули, вспомнили какого-то немецкого изобретателя, который с таким ротором экспериментировал еще в 30-х годах, и помнится, сказали, что у немца шаг ротора менялся не по линейному закону, а уменьшался по потоку, что повышало кпд установки.
Как я вижу, принципиально за эти десять лет ничего не изменилось, кроме количества дипломов за участие в разных выставках. Наверное при присоединении генератора не все так радужно выходит, как на "холостой" модели.
Налет на ДП и МДП - более 1300 ч.

Аватар користувача
Soleg
Мастер спорта ;-))
Повідомлень: 338
З нами з: П'ят липня 13, 2007 12:25 pm
Звідки: с.Музычи
Контактна інформація:

Re: Оригінальний вітряк

Повідомлення Soleg » П'ят вересня 25, 2015 4:36 pm

YP писав:http://itc.ua/news/ukrainskiy-uchyonyiy ... y-vetryak/
Хтось прокоментує з точки зору аеродинаміки? На мій перший погляд, площа кола, яке описує завиток вітряка суттєво менша за площу промислових європейських вітряків. У промислових європейських вітряків лопасті можуть міняти крок гвинта в залежності від сили вітру, отже, працюватимуть ефективніше по всій своїй площі.
Чи я щось не врахував?
.мужик додумался использовать практически всю площадь ротора, что позволяет ему вращаться при значительно меньшем ветре. Не понятно как заставить его не вращаться при превышениии ветра или при обслуживании
Летать, как и готовить, может каждый

Аватар користувача
Виктор Мороз
МСМК ;-)))
Повідомлень: 5643
З нами з: П'ят лютого 20, 2004 1:22 pm
Звідки: Киев, Украина
Контактна інформація:

Re: Оригінальний вітряк

Повідомлення Виктор Мороз » П'ят вересня 25, 2015 10:19 pm

Soleg писав:Не понятно как заставить его не вращаться при превышениии ветра или при обслуживании
В смысле? Разве заблокировать ось нельзя?

Аватар користувача
Виктор Мороз
МСМК ;-)))
Повідомлень: 5643
З нами з: П'ят лютого 20, 2004 1:22 pm
Звідки: Киев, Украина
Контактна інформація:

Re: Оригінальний вітряк

Повідомлення Виктор Мороз » П'ят вересня 25, 2015 10:23 pm

Raven писав:Как я вижу, принципиально за эти десять лет ничего не изменилось, кроме количества дипломов за участие в разных выставках.
Как вариант, у автора просто нет ни денег, ни спонсора на продвижение данного решения.
Raven писав:Наверное при присоединении генератора не все так радужно выходит, как на "холостой" модели.
Я тоже думаю, что у этих винтов-роторов граничные размеры не могут быть большими. Но мощность можно увеличивать не размерами, но количеством.
Кстати, в ролике есть видео, где его ротор насажен на ось автогенератора и вся эта система флюгерно установлена на крыше какого-то гаража (что ли?).

Аватар користувача
Виктор Мороз
МСМК ;-)))
Повідомлень: 5643
З нами з: П'ят лютого 20, 2004 1:22 pm
Звідки: Киев, Украина
Контактна інформація:

Re: Оригінальний вітряк

Повідомлення Виктор Мороз » П'ят вересня 25, 2015 10:34 pm

YP писав:Аналізуючи явище авторотації, науковці прийшли до висновку, що опір гвинта в режимі авторотації дорівнює опору плоского диску площею рівною тій, яку оббігає гвинт в режимі авторотації.
Розріджені зони створюватимуть ротори. Ще мінус ефективність.
Я не знаю, до чого тут авторотація, але хочу зазначити, що підвітрений ротор (або - зона розрядження) для цього гвинто-ротора - добре. Це буде провокувати збільшення току повітря. Так би мовити, штучно збільшувати швидкість вітру.
Звичайно, це не знищіть втрати на різноманітні Опори, але частково компенсує їх, збільшивши КПД.

Ще раз: це моя особиста думка, яка може бути помилковою.

Аватар користувача
Soleg
Мастер спорта ;-))
Повідомлень: 338
З нами з: П'ят липня 13, 2007 12:25 pm
Звідки: с.Музычи
Контактна інформація:

Re: Оригінальний вітряк

Повідомлення Soleg » Суб вересня 26, 2015 8:54 pm

Виктор Мороз писав:
YP писав:Аналізуючи явище авторотації, науковці прийшли до висновку, що опір гвинта в режимі авторотації дорівнює опору плоского диску площею рівною тій, яку оббігає гвинт в режимі авторотації.
Розріджені зони створюватимуть ротори. Ще мінус ефективність.
Я не знаю, до чого тут авторотація, але хочу зазначити, що підвітрений ротор (або - зона розрядження) для цього гвинто-ротора - добре. Це буде провокувати збільшення току повітря. Так би мовити, штучно збільшувати швидкість вітру.
Звичайно, це не знищіть втрати на різноманітні Опори, але частково компенсує їх, збільшивши КПД.

Ще раз: це моя особиста думка, яка може бути помилковою.
Эта идея в общем гораздо интересней чем любые другие идеи альтернативных ветряков. Но, в случае блокировки оси, вся моща передастся на блокиратор, опору и тю дю. На пропеллере все гораздо гуманнее. И я бы все таки за ротором заполнил пространство стекателем, чтобы обеспечить непрервность потока.
Летать, как и готовить, может каждый

Аватар користувача
Ruslan Bushchak
МСМК ;-)))
Повідомлень: 2354
З нами з: Суб квітня 23, 2005 8:05 am
Звідки: Україна

Re: Оригінальний вітряк

Повідомлення Ruslan Bushchak » Нед вересня 27, 2015 7:02 pm

Мне кажется, что нет проблем с остановкой. Надо добавить механизм выравнивания этих поверхностей. Это выглядит как сверло и в случаи сильно ветра, надо сделать механизм, что- это сверло раскрутить в обратную сторону, до такого момента, что эти поверхности встанут ровно, как стабилизаторы в ракете и они не будут генерировать силу для оборота по оси. Точно так же, можно регулировать и скорость оборотов, что-бы не перегреть всю установку и не затереть механику. :-):
С уважением Руслан
Aeros Discus C15
Aeros ANT + Combat T
SOL Sycross One LTF/EN - B

Аватар користувача
Виктор Мороз
МСМК ;-)))
Повідомлень: 5643
З нами з: П'ят лютого 20, 2004 1:22 pm
Звідки: Киев, Украина
Контактна інформація:

Re: Оригінальний вітряк

Повідомлення Виктор Мороз » Нед вересня 27, 2015 11:03 pm

Ещё вопрос: останавливать для чего?
Ради профилактики подшипников? Ну, это делать придётся нечасто, а потому можно поймать тихий день и остановить ротор.
Ради предотвращения перезаряда? По-моему, достаточно разомкнуть электроцепи.

Ещё момент: у этого ротора очень небольшой диаметр. А потому рычаг - тоже невелик. Сравните с 20-м лопастями современных ветряков (или сколько там?). Есть разница?

Аватар користувача
Богдан
МСМК ;-)))
Повідомлень: 592
З нами з: Нед вересня 07, 2008 7:10 am
Звідки: Киев - Альтаир
Контактна інформація:

Re: Оригінальний вітряк

Повідомлення Богдан » Нед вересня 27, 2015 11:18 pm

Виктор Мороз писав: Я не знаю, до чого тут авторотація, але хочу зазначити, що підвітрений ротор (або - зона розрядження) для цього гвинто-ротора - добре. Це буде провокувати збільшення току повітря. Так би мовити, штучно збільшувати швидкість вітру.
Это как? :du_ma_et: Что-то барона Мюнхгаузена напоминает, который сам себя за волосы вытягивал. Вместе с конем.
Чайник. ALT=1275m/DST=32km/AIRTIME≈23h/УТ>>Студент>>Детерминант, Saphir>>C14, Gryphon, SkyWalk CHILI>>Stalker14, SOL Ellus 2>>..Зображення

Аватар користувача
Виктор Мороз
МСМК ;-)))
Повідомлень: 5643
З нами з: П'ят лютого 20, 2004 1:22 pm
Звідки: Киев, Украина
Контактна інформація:

Re: Оригінальний вітряк

Повідомлення Виктор Мороз » Пон вересня 28, 2015 4:44 pm

Богдан писав:
Виктор Мороз писав: Я не знаю, до чого тут авторотація, але хочу зазначити, що підвітрений ротор (або - зона розрядження) для цього гвинто-ротора - добре. Це буде провокувати збільшення току повітря. Так би мовити, штучно збільшувати швидкість вітру.
Это как? :du_ma_et: Что-то барона Мюнхгаузена напоминает, который сам себя за волосы вытягивал. Вместе с конем.
В обсуждаемом случае нет КДП более 100%. Но думаю, что такой "трюк" КПД всё-таки повышает.
Ты о сквозняках (в бытовом плане) слышал? Природу их появления понимаешь?
Вот здесь и организовали условия для возникновения сквозняка.

Аватар користувача
ArChe
МСМК ;-)))
Повідомлень: 622
З нами з: Суб травня 29, 2004 9:49 am
Звідки: Украина

Re: Оригінальний вітряк

Повідомлення ArChe » Пон вересня 28, 2015 7:22 pm

Простые уравнения, изложенные например тут http://altinfoyg.ru/index.php/energetika/resurs/ev.html
показывают, что мощность ветрового потока пропорциональна квадрату диаметра ветряка и кубу скорости ветра.
Теоретическое КПД обычного ветряка до 46% , т.е. отнимается 46% энергии ветра . (правда для тихоходных до 33)
Из вышеизложенного сильно усомнюсь в предложенном изобретении.

- Во первых не может быть никакого "в несколько раз" большего КПД.
- Во вторых целесообразность малого диаметра сомнительна в принципе, откуда брать энергию будет?
(Предполагается ,что берется только кинетическая энергия, газ не охлаждается и ядерные реакции в "роторе" не протекают )
- В третьих, работа на малых потоках дает уж слишком мало энергии- разница мощности потока при 2 м/с и 5 м/с - в 15 раз см ту же ссылку,
А то что он крутится при почти штиле, совсем не говорит что можно что то из этого извлечь.

Пару вопросов дополнительно.

Мне кажется ротор Онипко вращается силой сопротивления потоку а не подъемной силой крыла , интересно, неужели КПД такого процесса выше?
(процесс -перевод кинетической энергии потока в давление на поверхность)
Если такой хороший пропеллер получается, может стоит его использовать для самолета ну или хотя бы для буксировщика ??? ))))))))
Все это наверное возможно, но требует выдачи какой-то премии , например нобелевской ))

По итогу.
Очень сомневаюсь.

Претендую на истину , конечно. :men:

P.S. В идеале, чтобы получить 100% КПД газ на выходе должен иметь нулевую скорость.
А еще лучше остыть до абсолютного нуля и отваливаться сосулькуами, так странно, что изобретатель не дошел до этого , видимо в процессе ))

Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей