Лях Олександр

Поможем друг другу!

Модератор: Raven

Відповісти
Аватар користувача
Raven
МСМК ;-)))
Повідомлень: 6085
З нами з: Суб лютого 14, 2004 9:45 pm
Звідки: Kiev

Лях Олександр

Повідомлення Raven » Пон червня 24, 2019 1:50 pm

АКТ РОЗСЛІДУВАННЯ льотної події
1. Місце події. м.Рахів, хребет Свидовець, г. Лиса, західний старт
2. Дата і час події. 15.06.2019р., ~15:00
3. Наслідки льотної події: травма пілота
4. Відомості про пілота:
прізвище ім'я по батькові; Лях Олександр Григорович
дата народження; 28.01.1974р.
кваліфікація (спортивний розряд); ParaPro 5, регулярно літав з 2001р.
загальний наліт, в тому числі за останній рік і на даному літальному апараті; >700год, >90год
перерви в польотах. Не було
5. Відомості про ЛА (дельтаплані, параплані, МДП): Параплан
власник, реєстраційний номер, Лях Олександр, ---
тип (модель), заводський номер, дата випуску, доопрацювання, ремонти; Gradient Aspen 6 24, EN-C,
s/n G47241705070, V/2017р, доопрацювань, ремонтів не було
6. Наліт на даному СЛА на день події, >90год
дата останнього технічного огляду, буде уточнення
виконувалися чи регулювання, якщо так, то які. Ні
7. Наявність системи порятунку (тип парашута). Так, (Gradient GRP1)
8. Обставини події (опис польоту і погодних умов, на якому
етапі польоту сталася і в чому полягала аварійна ситуація,
які дії були відзначені в аварійній ситуації з боку спортсмена
і групи керівництва польотами)

погодні умови: вітер зх 5-10м/с, висока термічна активність, середня хмарність, база 2400 м.

Прогнозований Пд вітер змінився на Пн-Зх і пілоти перейшли на північно-західний старт,де і здійснювали польоти.Після кількох безуспішних спроб набрати висоту для переходу в долину пілот перелетів по вітру бокову перемичку і полетів вздовж Пд схилу в напрямку м.Рахів. В кінці схилу вже нижче рельєфу попав в потужний вузький турбулентний підйом. Спробував його обкрутити,при виході отримав зрив консолі. При спробі компенсувати обертання крило ввійшло у задній звал. Пілот відпустив клеванти, крило почало здійснювати розгінний клювок. Пілот побоявшись зіткнення з рельєфом у розгоні, здійснив зрив крила і впав на схил. Все почалось на висоті близько 15м над рельєфом. Висоти для застосування рятувального парашута було недостатньо. При прибутті товаришів пілот лежав. Скаржився на біль в спині,тазу і ключиці. Був доставлений в лікарню м.Рахів, де зробили рентген-знімок і лікар діагностував перелом ключиці з осколком.
При подальшому обстеженні в лікарні м.Чернівців виявлено забої таза, ребер, серця, легень.
Для відновлення ключиці рекомендовано хірургічне втручання для накладання пластини.
9. Група керівництва польотами, інструктор, порядок організації польотів. Самостійні тренувальні польоти
10. Медичний висновок про травму Травма пілота (перелом з осколками лівої ключиці, забій таза, ребер, серця, легень)
11. Стан літального апарату і льотного обладнання після події. Без пошкоджень
12. Висновки комісії про причини льотної події.
Складні погодні умови,неправильні дії пілота

Голова комісії (посада) (підпис) (П.І.Б.) Роман Вієр
Члени комісії (посада) (підпис) (П.І.Б.) Клим Володимир, Дідух Іван, Олександр Косован
Налет на ДП и МДП - почти 1400 ч.

Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість