Грицай Олександр

Поможем друг другу!

Moderator: Raven

Post Reply
User avatar
Raven
МСМК ;-)))
Posts: 6085
Joined: Sat Feb 14, 2004 9:45 pm
Location: Kiev

Грицай Олександр

Post by Raven » Tue Aug 13, 2019 1:59 pm

АКТ РОЗСЛІДУВАННЯ льотної події
1. Місце події
с. Пилепець, Закарпатської обл., пагорб з вишкою київстар напроти (через дорогу) від базового лендінгу
2. Дата і час події 02.03.2019 р., приблизно о 17:00
3. Наслідки льотної події :
Політравма, закритий перелом обох кісток правого передпліччя у типовому місці зі зміщенням. Комперессіонний (вибуховий) осколковий перелом тіла L1 з порушення цілісності обох замикальних пластинок, зниженням висоти хребця на 2/3 і з розбіжністю відламків до 6,0 мм. Поперечний і сагітальний розмір хребця збільшений. Задній край хребця зміщений в хребетний канал до 4,0 мм, сагітальний розмір хребетного каналу на цьому рівні 15,0 мм (в нормі не менше 15,0 мм). Краї уламків не є чіткими, не рівні. Цілісність дужок, поперечних і остистих відростків не порушена.
4. Відомості про пілота:
прізвище ім'я по батькові Грицай Олександр Володимирович
дата народження 05.06.1981р
кваліфікація (спортивний розряд) кросс кантрі пілот категорія 5-я (у посвідченні пілота), літаю з 2014 р.
загальний наліт, в тому числі за останній рік і на даному літальному апараті 180 годин, ~3,5 років
перерви в польотах Не було
5. Відомості про ЛА (дельтаплані, параплані, МДП):
Параплан Bruce Goldsmith Design Cure, 2017 р (загальний наліт параплану 35 годин), доопрацювань, ремонтів не було
підвісна система Nearbirds Genesi
6. Наліт на даному СЛА на день події ~30год
дата останнього технічного огляду 10.2018
виконувалися чи регулювання, якщо так, то які Ні
7. Наявність системи порятунку (тип парашута)
Sky country SQ-33LT
8. Обставини події (опис польоту і погодних умов, на якому етапі польоту сталася і в чому полягала аварійна ситуація, які дії були відзначені в аварійній ситуації з боку спортсмена
і групи керівництва польотами)
Виконання змагального завдання протягом 1-2 годин, робив перехід на тригерну зону, через малу висоту даний тригер використовував як місце для посадки. Погодні умови південний захід, захід 1-2 м/с, в поривах до 5 м/с. ЛП стався на етапі посадки 4-5метрів над землею. Крило було пригальмовано, з низу пагорба прийшов порив (пузирь) і крило було переведенно в задній свал, що і було причиною падіння і травми. Так як я не далеко бачив пілота, я покликав його на допомогу, після цього я повідомив про ситуацію в рацію. Пілот якого я бачив на протязі 1-2 хвилин прийшов до мене на допомогу та продублював повідомлення по рації і по телефону і залишився надавати першу допомогу. Організаторами змагань була організована машина МЧС і швидкої допомоги. Після мене відвезли в лікарню. В середньому час евакуації 30 хв.
9. Група керівництва польотами, інструктор, порядок організації польотів.
Змагання Кубок Карпат 2019. Організатори: Андрій Чучко, Микола Струк, Віталий Кузьмич
10. Медичний висновок про травму
Політравма: Закритий перелом обох кісток правого передпліччя у типовому місці зі зміщенням. Комперессіонний (вибуховий) осколковий перелом тіла L1 з порушення цілісності обох замикальних пластинок, зниженням висоти хребця на 2/3 і з розбіжністю відламків до 6,0 мм. Поперечний і сагітальний розмір хребця збільшений. Задній край хребця зміщений в хребетний канал до 4,0 мм, сагітальний розмір хребетного каналу на цьому рівні 15,0 мм (в нормі не менше 15,0 мм). Краї уламків не є чіткими, не рівні. Цілісність дужок, поперечних і остистих відростків не порушена.
11. Стан літального апарату і льотного обладнання після події
Параплан справний, без пошкоджень . Підвісна система - обрізаний ремень для евакуації пілота.
12. Висновки комісії про причини льотної події
Не надані.
Налет на ДП и МДП - почти 1400 ч.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest