C-14

О дельтапланах, конструкциях, материалах и прочих технических вопросах

Модератор: Raven

Аватар користувача
hgfly
1 разряд ;-)
Повідомлень: 123
З нами з: Чет грудня 30, 2004 7:21 am
Звідки: Дельтаклуб "Альбатрос"

Повідомлення hgfly » П'ят лютого 22, 2008 8:01 pm

Van писав:По-моему уже делают. Тут Тиховский был в Киеве, и как раз рассказывал отличия от стандартного.
Ага, делают! Я вот намедни с одним парнем разговаривал. Он у них заказал аппарат. Правда он еще в декабре говорил, что вот-вот его получит. :roll:

Аватар користувача
Raven
МСМК ;-)))
Повідомлень: 5999
З нами з: Суб лютого 14, 2004 9:45 pm
Звідки: Kiev

Повідомлення Raven » П'ят лютого 22, 2008 8:24 pm

hgfly писав:
Van писав:По-моему уже делают. Тут Тиховский был в Киеве, и как раз рассказывал отличия от стандартного.
Ага, делают! Я вот намедни с одним парнем разговаривал. Он у них заказал аппарат. Правда он еще в декабре говорил, что вот-вот его получит. :roll:
Это не вина дельтаклуба ХАИ. Они во многом завязаны на комплектующие "Аэроса" и получают их только при наличии свободных для реализации деталей.
Поэтому прошу свое "Ага!" не использовать в качестве кирпича.
Налет на ДП и МДП - почти 1400 ч.

Аватар користувача
DasTPID
КМС ;-))
Повідомлень: 294
З нами з: Сер липня 18, 2007 12:00 pm
Звідки: Липецк
Контактна інформація:

Повідомлення DasTPID » Пон жовтня 18, 2010 4:34 pm

Ну вот, не прошло и двух лет как я на С14 таки пересаживаюсь. Всё как написали - усилия по тангажу почти нет по сравнению с таргетом, по кренам перерабатываю и раскачиваю, где балансир - не чувствую, подвешиваю и срываю.. но в целом впечатления - строго положительные, особенно от посадки - встаёт как вкопанный по сравнению с таргетом. Будем продолжать работать над собой!

http://www.youtube.com/watch?v=X7VNZ2cMkkM
-Дует!
-Do it yourself, crazy russian pilot!!!

Аватар користувача
SergeyKa
МСМК ;-)))
Повідомлень: 1280
З нами з: Чет вересня 15, 2005 5:23 pm
Звідки: Калифорния
Контактна інформація:

Повідомлення SergeyKa » Пон жовтня 18, 2010 4:53 pm

Ну и имечко у Вас на ютюбе!
Виллс - крепкий дельтаплан!

Аватар користувача
DasTPID
КМС ;-))
Повідомлень: 294
З нами з: Сер липня 18, 2007 12:00 pm
Звідки: Липецк
Контактна інформація:

Повідомлення DasTPID » Пон жовтня 18, 2010 9:27 pm

SergeyKa писав:
Ну и имечко у Вас на ютюбе!
Не у меня :-D Сам-то я как раз матрасник :oops:
-Дует!
-Do it yourself, crazy russian pilot!!!

Аватар користувача
Александр С...
2 разряд ;-)
Повідомлень: 69
З нами з: П'ят лютого 27, 2009 8:28 pm
Звідки: г Одесса

Повідомлення Александр С... » Сер жовтня 20, 2010 10:48 pm

YP писав: С-15 при старте имеет тенденцию к увеличению угла атаки, нужно придерживать ручку на старте, может быть чуть более инерционен. Хотя именно на С-15 летал немного.
Я более десяти лет летаю на С-15, но я бы не сказал, что у него тенденция к увеличению угла атаки... ручку, конечно, придерживать надо, как и в любом другом аппарате (я имею ввиду прежние модели). У меня перед этим был С-7... вот там, действительно приходилось тянуть ручку на себя. Как-то, уже летая на С-15, я решил пролететь на С-7 - у меня, тут-же на старте задрало нос и я опрокинул аппарат (на крыло естественно), а С-15 мягко входит в поток и вообще он мне очень нравится.
Без коментариев

Аватар користувача
YP
МСМК ;-)))
Повідомлень: 1448
З нами з: Вів липня 05, 2005 10:55 am
Звідки: Київ

Повідомлення YP » Чет жовтня 21, 2010 8:46 am

На С-15 я летал немного, но С-14 у меня было 2 и на каждом более 100 часов. Так что мое сравнение по отношению к С-14 (моим), где не нужно было придерживать ручку при старте

Аватар користувача
napets
Мастер спорта ;-))
Повідомлень: 451
З нами з: Нед квітня 12, 2009 7:54 am
Звідки: Львів

Re: C-14

Повідомлення napets » Пон квітня 13, 2015 12:49 pm

Ручку на старті ніколи не придержую-стартує добре.
Правда не цього разу.
Мета польоту-розправити крила після зими.Тому вирішено було стартувати з підніжжя гірки.
На старті вітер практично прямо в лоб з підкошуванням з права,метрів 3-4.
Одягнув підвіску,взяв апарат,стою на старті і прям чую як все тіло скутане "застиглим жиром".Візьми тай пробіжися в підвісці для розігріву,нє-він стартанув :wo)(ll: Ну,нічого,тепер научка буде.
Стартую.Апарат взлітає з недобором швидкості(може піддуло :nez-nayu: ).Крутизна підніжжя-для учльотів.
Ловлю правий крен.
Я максимум вліво і чекаю коли циркульне.Лечу під 45 градусів до схилу в право,прям над землею чомусь на привіддатій ручці(може підсвідома посадка :nez-nayu: ) і піджати ніби і нема куди-зачеплю трапецією,тай вже настроївся циркулюнути.
Вирівнялось.
Лечу дальше.Бачу перед собою кущик.Прибираю ручку.Роблю горку,чіпаючи чуть трапецією верхушку кущика.
Дальше теоретично потрібно прибрати ручку,але я не памятаю.
Памятаю,я вже лечу дальше,в лівому крені над самою землею.Я в право,причому ручка знов чомусь привіддата і чекаю лівого циркуля. В цьому місці,після кущика,земля практично горизонтальна,а вітер дує якраз в праве полукрило.
Чіпаю лівою консолью планету,за пробіжку і чи зачіпав трапецією не памятаю.Дальше клює носом і перевертається на мачту.Ніс,мачта і ліва консоль на землі,я завис десь в трапеції над тельтапланом.
Політ закінчено вдало-всі цілі :-)
Відчуття таке що весь політ пройшов в режимі парашутування.
Після огляду апарату виявив розрив на першій трубі правої консолі.
Ніс на фото зправа.
Зображення
Яка сила могла потянути так за консоль чи боковий вузол,щоб так розірвати?
Поперечка попхала?

Олег из Саратова
2 разряд ;-)
Повідомлень: 90
З нами з: Нед березня 13, 2011 4:42 pm
Звідки: Саратов

Re: C-14

Повідомлення Олег из Саратова » Пон квітня 13, 2015 4:57 pm

Полиспаст...
Хочешь сделать хорошо - делай сам.

ПЕЛИКАН
КМС ;-))
Повідомлень: 214
З нами з: Сер грудня 19, 2007 9:33 pm
Звідки: ОДЕССКАЯ ОБЛ

Re: C-14

Повідомлення ПЕЛИКАН » Пон квітня 13, 2015 5:21 pm

Олег из Саратова писав:Полиспаст...
Полиспаста на них нет. Разорвала трубу кнопка от того, что трубу прокрутило от удара. Надо смотреть конкретно как произошол удар :a_g_a:

Аватар користувача
napets
Мастер спорта ;-))
Повідомлень: 451
З нами з: Нед квітня 12, 2009 7:54 am
Звідки: Львів

Re: C-14

Повідомлення napets » Пон квітня 13, 2015 9:07 pm

Ну,трубу не стільки прокрутило,скільки витягнуло.Я б ще не дивувався коли б запхало від удару.:nez-nayu:
Приземлявся заходом проти вітру метра 2-3 з лівим ціркулем.Не сказав би,що був сильний удар.
napets писав: Чіпаю лівою консолью планету,за пробіжку і чи зачіпав трапецією не памятаю.Дальше клює носом і перевертається на мачту.Ніс,мачта і ліва консоль на землі,я завис десь в трапеції над тельтапланом.
Права консоль за землю не зачіпала.

Аватар користувача
YP
МСМК ;-)))
Повідомлень: 1448
З нами з: Вів липня 05, 2005 10:55 am
Звідки: Київ

Re: C-14

Повідомлення YP » Пон квітня 13, 2015 10:43 pm

А до польоту оглядав апарат? Може таке бути, що то трапилося попереднього разу?

Аватар користувача
napets
Мастер спорта ;-))
Повідомлень: 451
З нами з: Нед квітня 12, 2009 7:54 am
Звідки: Львів

Re: C-14

Повідомлення napets » Пон квітня 13, 2015 11:24 pm

Оглядав.Апарат старенький,тому контролюю,особливо труби,кожний раз.Правда розрив припадає на місце де парус лягає на трубу,тому може не замітив,при тому попередні рази сідав та ін. нормально.
Доречі,розрив є й на зворотньому боці труби,такий же.

Аватар користувача
DKh
3 разряд ;-)
Повідомлень: 37
З нами з: Чет липня 12, 2018 1:15 pm
Контактна інформація:

Re: C-14

Повідомлення DKh » Чет серпня 01, 2019 9:42 am

Существуют ли чертежи С-14го?
Или может кто-то знает длину мачты и тросов?)

Аватар користувача
-tyt--
МСМК ;-)))
Повідомлень: 1847
З нами з: П'ят липня 16, 2004 5:30 pm
Звідки: Ukraine. Kiev
Контактна інформація:

Re: C-14

Повідомлення -tyt-- » Вів серпня 06, 2019 5:09 pm

В продолжение эпопеи аппарата С-14 "Возмездие" оставлю и тут сообщение:
Пока аппарат лежал в ангаре КМЗ в разобранном виде (ориентитровочно с зимы 2019 года, парус отдельно, каркас отдельно), из него пропала мачта с верхним поперечным и передним продольным тросами.
После поисков с пристрастием в ангаре КМЗ, в одном из каркасов на стеллажах была найдена мачта, похожая на искомую.
Но не совсем она, т.к.:
1. На переднем продольном тросе была привязана веревка компенсатора (того же типа, что и веревка взведения поперечины "Возмездия"). Но вот нюанс: у "Возмездия" не было компенсатора! Вот, на фотках видно:
Зображення
2. Заделки манеток никак на Чайковские.
3. У найденной мачты черная, а не белая петля подцепа, видная на фотках "Возмездия".
3. И главное: верхний поперечный трос на 40-50 см. длиннее штатного верхнего поперечного троса С-14. При попытке собрать с ним аппарат крылья висят вниз, выламывая шарнир поперечины.

Вопрос к киевлянам: кто и куда мог деть верхний поперечный трос с каркаса "Возмездия", пока аппарат лежал разобранным?
Мачта точно была, когда мы собирали аппарат в первый раз (тогда еще центральную молнию на обшивке порвали и пришлось обшивку снимать на ремонт).
Протерять мачту точно не могли, ибо каркас никуда не возили, он все время лежал в ангаре КМЗ.
Похоже, что кто-то по ошибке цапнул мачту из каркаса "Возмездия" себе, а нам досталась совсем другая. Посему вопрос:
Кто сталкивался при сборке каркаса с неприлично коротким верхним поперечным тросом?
Wladimir Marchuk
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS

Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей