Combat C

О дельтапланах, конструкциях, материалах и прочих технических вопросах

Модератор: Raven

Аватар користувача
Виктор Мороз
МСМК ;-)))
Повідомлень: 5714
З нами з: П'ят лютого 20, 2004 1:22 pm
Звідки: Киев, Украина
Контактна інформація:

Re: Combat C

Повідомлення Виктор Мороз » Чет вересня 14, 2017 9:37 pm

barvinsky писав:
Чет вересня 14, 2017 9:20 pm
Тогда при прочих равных наверное на алюминиевых хлыстатых аппаратах рекомендованная площадь будет наибольшей, на карбоновых комбатах ц - наименьшей. Или нед?
"Старый" 12,8 отличался от "09-го" сортаментом труб и некоторых тросов. Начиная с 2009 года серийный каркас получил ту жёсткость, которую мы имеем и поныне. Во всяком случае, разница между L и 09 - радикальна. В 07 кое-что "ужесточили"... Наверное, в 08 ещё чего добавили, а в 09 собрали всё до купы.
Как-то так...
Может, Сергеев/Дробышев чего добавят/поправят.
Карбоновый аппарат имеет овальную боковую трубу, которая неохотно гнётся "вперёд-назад" и охотнее - "вверх-вниз", за счёт чего может гасить вертикальную составляющую турбулентности. Но! При малой нагрузке эффект будет не таким хорошим.
Ну, и АПУ - тоже карбоновые. Плюс кевларовая(?) преднапряжённая дайнема (верёвка!) - вместо металлических тросов АПУ.

PM_ pilot
МСМК ;-)))
Повідомлень: 669
З нами з: Вів січня 09, 2007 1:30 pm
Звідки: Ivano-Frankivsk, Lviv

Re: Combat C

Повідомлення PM_ pilot » Чет вересня 14, 2017 9:52 pm

Виктор Мороз писав:
Чет вересня 14, 2017 9:37 pm
Плюс кевларовая(?) преднапряжённая дайнема (верёвка!)
Dyneema - це поліетилен, просто ультрависокомолекулярний високої густини :)
Kevlar - поліпарафенілен-терефталаміду

Аватар користувача
Виктор Мороз
МСМК ;-)))
Повідомлень: 5714
З нами з: П'ят лютого 20, 2004 1:22 pm
Звідки: Киев, Украина
Контактна інформація:

Re: Combat C

Повідомлення Виктор Мороз » Чет вересня 14, 2017 10:17 pm

PM_ pilot писав:
Чет вересня 14, 2017 9:52 pm
Виктор Мороз писав:
Чет вересня 14, 2017 9:37 pm
Плюс кевларовая(?) преднапряжённая дайнема (верёвка!)
Dyneema - це поліетилен, просто ультрависокомолекулярний високої густини :)
Kevlar - поліпарафенілен-терефталаміду
Дякую за технічні деталі, адже я не просто так поставив знак питання після слова "кевлар". :mi_ga_et:
Але, щоб уникнути дискусії щодо термінології та матеріалів, з яких Марлоу і Ко плете свої верьовки, запрошую почитати ось це:
https://www.marlowropes.com/material-types

PM_ pilot
МСМК ;-)))
Повідомлень: 669
З нами з: Вів січня 09, 2007 1:30 pm
Звідки: Ivano-Frankivsk, Lviv

Re: Combat C

Повідомлення PM_ pilot » Чет вересня 14, 2017 10:25 pm

Я це до того що Dyneema, як і Kevlar - це торгові марки певного типу волокон. Тому кевлар не може бути дайнемою і навпаки. А кінцевий продукт може містити як Kevlar так і Dyneema (теоретично) ;)

Аватар користувача
Виктор Мороз
МСМК ;-)))
Повідомлень: 5714
З нами з: П'ят лютого 20, 2004 1:22 pm
Звідки: Киев, Украина
Контактна інформація:

Re: Combat C

Повідомлення Виктор Мороз » Чет вересня 14, 2017 10:51 pm

PM_ pilot писав:
Чет вересня 14, 2017 10:25 pm
Я це до того що Dyneema, як і Kevlar - це торгові марки певного типу волокон. Тому кевлар не може бути дайнемою і навпаки.
Хіба я заперечую? :mi_ga_et:
PM_ pilot писав:
Чет вересня 14, 2017 10:25 pm
А кінцевий продукт може містити як Kevlar так і Dyneema (теоретично) ;)
Багато верьовок мають захисну оболонку. Чому б їй не бути з араміду? :nez-nayu:

Аватар користувача
YP
МСМК ;-)))
Повідомлень: 1316
З нами з: Вів липня 05, 2005 10:55 am
Звідки: Київ

Re: Combat C

Повідомлення YP » П'ят вересня 15, 2017 9:10 am

Хоча б тому, що кевлар менш стійкий до вологи і ультрафіолету
http://www.cord-trade.ru/information/dyneema-i-kevlar/

Аватар користувача
Виктор Мороз
МСМК ;-)))
Повідомлень: 5714
З нами з: П'ят лютого 20, 2004 1:22 pm
Звідки: Киев, Украина
Контактна інформація:

Re: Combat C

Повідомлення Виктор Мороз » П'ят вересня 15, 2017 10:19 am

YP писав:
П'ят вересня 15, 2017 9:10 am
Хоча б тому, що кевлар менш стійкий до вологи і ультрафіолету
http://www.cord-trade.ru/information/dyneema-i-kevlar/
Цінність кевлару - не в стійкості до вологи та УФ. :mi_ga_et:
І взагалі, про що ми тут мову ведемо? Всім і так все зрозуміло. А з чого конкретно там зроблена підтримка АПП - не дуже й важливо. Бо альтернативної опції при замовленні все одно нема. :nez-nayu:
Ну, а тим, кому важливо точно знати, що саме використано замість металічних тросів, пропоную звернутися до Аероса.
А ми тут продовжимо обговорювати Комбати Ц та "проблеми" маленьких площ. :mi_ga_et:

Аватар користувача
YP
МСМК ;-)))
Повідомлень: 1316
З нами з: Вів липня 05, 2005 10:55 am
Звідки: Київ

Re: Combat C

Повідомлення YP » П'ят вересня 15, 2017 10:32 am

Уважно прочитав, що я написав? Кевлар має МЕНШУ, ніж Дайнема стійкість проти вологи і УФ. Саме тому нема сенсу ставити його на зовнішню оболонку. В парапланерних стропах, наскільки я знаю, він іде всередині оболонки.

Drozd
2 разряд ;-)
Повідомлень: 96
З нами з: Чет грудня 13, 2012 8:21 am
Звідки: Crimean Republic

Re: Combat C

Повідомлення Drozd » П'ят вересня 15, 2017 5:54 pm

А ми тут продовжимо обговорювати Комбати Ц та "проблеми" маленьких площ. :mi_ga_et:
:bra_vo:

Аватар користувача
Phantom
МСМК ;-)))
Повідомлень: 715
З нами з: Сер лютого 08, 2006 10:08 pm
Звідки: Київ

Re: Combat C

Повідомлення Phantom » Нед вересня 17, 2017 11:34 am

Проблем з малою площею немає !
Я маю 75кг і літаю на 12.7 GT - відчуваю навіть недогруз :)
Олег Бондарчук з вагою за 80 кг літав на 12.7 С - нормально.
13.5 і 12.7 потребують важковаговеків. Хоч із малою вагою летять дуже добре , як приклад 60кг Маріо Алонзо на 12.7 GT
«В наше время нужно говорить лишь о том, за что мы готовы нести ответственность в Вечности»--Авраа́м Ли́нкольн.

barvinsky
КМС ;-))
Повідомлень: 278
З нами з: Суб лютого 17, 2007 7:44 pm
Звідки: Челябинск
Контактна інформація:

Re: Combat C

Повідомлення barvinsky » Пон вересня 18, 2017 1:56 pm

Phantom писав:
Нед вересня 17, 2017 11:34 am
Проблем з малою площею немає !
Я маю 75кг і літаю на 12.7 GT - відчуваю навіть недогруз :)
Олег Бондарчук з вагою за 80 кг літав на 12.7 С - нормально.
13.5 і 12.7 потребують важковаговеків. Хоч із малою вагою летять дуже добре , як приклад 60кг Маріо Алонзо на 12.7 GT
Расскажите как определяется подходящая пилоту площадь? Грузить пока не будет ужаса на посадке в штиль? :-) Что создает верхний придел массы пилота на данном аппарате? Нижний предел задает управляемость, как я понимаю...

Аватар користувача
Phantom
МСМК ;-)))
Повідомлень: 715
З нами з: Сер лютого 08, 2006 10:08 pm
Звідки: Київ

Re: Combat C

Повідомлення Phantom » Пон вересня 18, 2017 4:44 pm

barvinsky писав:
Пон вересня 18, 2017 1:56 pm

Расскажите как определяется подходящая пилоту площадь? Грузить пока не будет ужаса на посадке в штиль? :-) Что создает верхний придел массы пилота на данном аппарате? Нижний предел задает управляемость, как я понимаю...
Прочность конструкции есть определяющая официальный предел массы!!!!
А уж как сам пилот соблаговолит это его личное усмотрение.
«В наше время нужно говорить лишь о том, за что мы готовы нести ответственность в Вечности»--Авраа́м Ли́нкольн.

Аватар користувача
Виктор Мороз
МСМК ;-)))
Повідомлень: 5714
З нами з: П'ят лютого 20, 2004 1:22 pm
Звідки: Киев, Украина
Контактна інформація:

Re: Combat C

Повідомлення Виктор Мороз » Пон вересня 18, 2017 6:36 pm

barvinsky писав:
Пон вересня 18, 2017 1:56 pm
Что создает верхний придел массы пилота на данном аппарате?
Думаю, что верхний предел обусловлен такой нагрузкой, которая не будет вызывать деформации (каркаса и обшивки), приводящие к ухудшению лётных характеристик.
Про свой опыт на 12.8 комбатах из мягких и из жёстких труб я уже рассказывал.

Ну, и не забываем про сертификационные тесты на +6 и -3...

barvinsky
КМС ;-))
Повідомлень: 278
З нами з: Суб лютого 17, 2007 7:44 pm
Звідки: Челябинск
Контактна інформація:

Re: Combat C

Повідомлення barvinsky » Пон вересня 18, 2017 7:53 pm

Думаю, что верхний предел обусловлен такой нагрузкой, которая не будет вызывать деформации (каркаса и обшивки), приводящие к ухудшению лётных характеристик.
Спасибо!
Прочность конструкции есть определяющая официальный предел массы!!!!
Мне кажется это уж совсем верхний-верхний

Аватар користувача
Raven
МСМК ;-)))
Повідомлень: 5872
З нами з: Суб лютого 14, 2004 9:45 pm
Звідки: Kiev

Re: Combat C

Повідомлення Raven » Пон вересня 18, 2017 8:36 pm

Виктор Мороз писав:
Пон вересня 18, 2017 6:36 pm
Думаю, что верхний предел обусловлен такой нагрузкой, которая не будет вызывать деформации (каркаса и обшивки), приводящие к ухудшению лётных характеристик.
Часто верхний предел задается по результатам тестов на прочность. Иногда по ухудшению ЛТХ из-за увеличения нагрузки.
Лично я 12,7 в штиль посадить не могу, крыло срывается раньше, чем я способен подхватить его на бегу. Дробышев иногда садит. Но я ближе к среднестатистическому пилоту по навыкам, поэтому заканчивать каждый полет цирковым трюком накладно. На 13,5 таких проблем нет с моим банным весом 95 +/-2 кг.
Налет на ДП и МДП - более 1300 ч.

Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 5 гостей