https://www.youtube.com/watch?v=m0elImcQziI
Подумать только, Михаил сделал свой первый полёт, когда мне было всего 4 годика!

Модератор: Raven
.. правильней обьяснить почему они болтаются (со слабиной)YP писав: ↑Вів листопада 17, 2020 3:41 pmНе бачу сенсу вносити зміни до відпрацьованої конструкції крила.
Можливо, тобі варто спробувати іншу методику старту (звісно, спочатку при ламінарному вітрі). Суть її в тому, щоб не тримати крило притиснутим до плеч до і під час розбігу, а натомість потроху збільшувати кут атаки з тим, щоб крило піднялось над плечима і натягнуло фал підвіски. При розбігу масою тіла тягнутимеш за фал підвіски, а руками будеш компенсувати крени і керувати по тангажу.
Можна спершу потренуватись так контролювати крило на рівнині у вітряну погоду.
Обовязково спробую! Тимбільше такий варіант мені подобається більше ніж вкорочувати тросиYP писав: ↑Вів листопада 17, 2020 3:41 pmНе бачу сенсу вносити зміни до відпрацьованої конструкції крила.
Можливо, тобі варто спробувати іншу методику старту (звісно, спочатку при ламінарному вітрі). Суть її в тому, щоб не тримати крило притиснутим до плеч до і під час розбігу, а натомість потроху збільшувати кут атаки з тим, щоб крило піднялось над плечима і натягнуло фал підвіски. При розбігу масою тіла тягнутимеш за фал підвіски, а руками будеш компенсувати крени і керувати по тангажу.
Можна спершу потренуватись так контролювати крило на рівнині у вітряну погоду.
Зовсім залякали хлопця. Теоретично вкоротити верхні поперечні троси можна. З розрахунком, щоб при взведенні поліспасту у нижніх бокових тросів залишалась невелика слабина. Але... Крило стареньке і краще нічого не чіпати, бо це як купа сухого піску - трошки зачепиш і все посипиться. Літає? От і гарно.-tyt-- писав: ↑Сер листопада 18, 2020 2:06 pmІ ще.
Провислі бнижні бокові троси - то конструктивна особливість апаратів з "плавачую" поперечиною. Якщо вкоротити верхні троса, не чіпаючи нижні (тобто, поперечне V залишиться без змін), до натягу нижніх, то на старті апарат бовтатися перестане. Але й поперечина перестане "плавати", а апарат перестане керуватися.
Взагалі, отримав нормально літаючий апарат, то і літай на ньому, а не намагайся його "поліпшити"![]()
Дякую!).
Дякую! Все вірно, все згідно мануала)-tyt-- писав: ↑П'ят листопада 20, 2020 11:34 amА, якщо крило літало неправильно, а при огляді виявилсь, що воно і зібране не правильно, тоді - ОЙ!
Взагалі-то, для покупки крила невідомої тобі конструкції потрібно брати консультанта, що знає, як воно має бути.
А бокові вузли на С-14 - то перше і найважливіше, шо потрібно подивитись навіть при передпольотному огляді, не кажучи вже при першій сборці чи огляді перед першим обльотом.
Конструкція бокових вузлів С-14 знизу-вверх: болт шляпкою донизу, консоль, радіусна шайба, нижній боковий трос, фторопластова шайба, поперечка, фторопластова шайба, верхній боковий трос, гайка, контровка. Правильність зборки видно при зазиранні в спец отвір на молнії у нижній поверхні обшивки.
Ще раз перечитай http://www.hangglider.kiev.ua/instruktion/c14chain.html із огляду свого досвіду ковиряння та польотів на С-14, може ще щось зрозумієш, на що раніше уваги не звертав.
Так, справді, я отримав свій дакроновий С-14 як приз за кращий результат для пілотів на лавсанових апаратах на ЧУ-1996. На тому ЧУ я літав теж на С-14, тільки лавсановому. Приз цей був від спонсорів - ДКБ АЗП АНТК "Антонов" (https://uk.m.wikipedia.org/wiki/%D0%94% ... 0%BD%D1%8F), за що керівнику фірми Олександру Дашивцю, працівникам фірми і організаторам ЧУ моя величезна подяка. Це був чи не найкрутіший приз за всю історію ЧУ.хтось колись давно його десь виграв, чи на ньому виграв змагання.....Цікаво було б дізнатись історію апарата!
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 7 гостей