Сторінка 5 з 5

Re: C-14

Додано: Нед листопада 22, 2020 12:18 am
OlegWest
YP писав:
Суб листопада 21, 2020 2:21 pm
"" Так, справді, я отримав свій дакроновий С-14 як приз за кращий результат для пілотів на лавсанових апаратах на ЧУ-1996. На тому ЧУ я літав теж на С-14, тільки лавсановому. Приз цей був від спонсорів - ДКБ АЗП АНТК "Антонов" за що керівнику фірми Олександру Дашивцю, працівникам фірми і організаторам ЧУ моя величезна подяка. Це був чи не найкрутіший приз за всю історію ЧУ.""
Вааааау!!!
я ще знаю, що крило шив Юрій Чирва, з цим крилом було повязано багато цікавих історій (з його слів) про пошук люверсів, про нашиті АНТ І С14 а не фарбою нанесені і чому так))) Шкода що в нас немає музею дельтапланеризму)))

YP писав:
Суб листопада 21, 2020 2:21 pm
"Я літав на дакроновому С-14 з 1996 по 2001 рік, 5 сезонів. 74 години нальоту, 124 польоти, 15 маршрутів, макс - 58км. В 2001 р на ЧУ в Одаєві продав крило пілоту з Чернівців. Гроші пішли на Стелс. Після чого цей С-14 зник з моїх радарів аж дотепер. Радий буду бачити вас удвох в польоті. Сподіваюсь, що ви подружитесь."
)) Ми з ним подружились, наразі в мене на ньому 6 год нальоту в динаміках - 5 польотів, тренувальних підльотів на навчальних гірках, старт - посадка багато , більше 30 ти., Маршрутів ще не літав оскільки майже 8 місяців як вперше взяв в руки дельиаплан і ще до того не доріс ( зима прийшла)))
А подивитись нас удвох можна тут :
https://www.youtube.com/channel/UCfOic8 ... eajhLFKJVw

Re: C-14

Додано: Чет грудня 24, 2020 10:37 am
napets
В Одаєві на ньому погано стартувати,бо в підроторній зоні на старті, важко зловити стартовий нульовий крен.Власне через те і спало на думку вкоротити верхні троса,для зменшення люфта трапеції по крену.
Для інших місцевих гірок,таких як "тягун","Червоне",де крило на старті можна поставити в потік,звісно вкорочувати немає такої геобхідності.

Re: C-14

Додано: Вів грудня 29, 2020 8:14 am
YP
В Одаєві на цьому крилі таки трохи політав, у різну погоду. І проблем на старті не було. Між іншим, виграв на цьому крилі приз Любомира за точність і злітав за Заліщики до межі з Буковиною, що на той час було кращим результатом для Одаєва.
Якщо зараз така проблема є, варто відшукати креслення труб і тросів і звірити розміри з точністю до міліметра.
Також перевірити довжину стійок трапеції. Я літав з "краплями" , прокатаними з 50×1 з підсиленням круглою трубою d25x1 в центральній частині. Які стійки стоять тепер?
Довжина спідбару теж має значення.
Як і ландшафтний дизайн в районі старту.

Re: C-14

Додано: Вів січня 05, 2021 2:24 pm
makros
Если нижний контур правильных размеров, как и просит проверить Юра, тогда можешь ставить монетки для укорачивания верхнего поперечного троса. Только обрати внимание, чтобы после установки монетки длины троса хватало для складывания мачты. У меня со Стажером была такая тема, еле складывалась мачта, сильно переукоротил верхний поперечный трос.