Щорічна конференція FAI CIVL, Salzburg (Austria), 4-5.02.17

Цели, задачи, смысл существования Федерации дельтапланерного спорта Украины

Модератор: Raven

Відповісти
Аватар користувача
YP
МСМК ;-)))
Повідомлень: 1322
З нами з: Вів липня 05, 2005 10:55 am
Звідки: Київ

Щорічна конференція FAI CIVL, Salzburg (Austria), 4-5.02.17

Повідомлення YP » Вів лютого 21, 2017 9:24 pm

Документи виклали на http://www.fai.org/civl-documents -> Meetings->2017->PlenarySalzburg (Austria), 4-5 February 2017->Agenda (Програма роботи). Вже є кілька статей на http://www.fai.org" target="_blank
Знову обговорювалися зміни щодо підрахунку очок
http://www.fai.org/civl-news/42855-2017 ... h-software
Можливо, що невдовзі програму FS замінить програма SeeYou словенської фірми Naviter. В усякому разі з ними почалися перемовини про це. Naviter очікує, що тестова версія з імплементацією формули GAP з'явиться в травні цього року. Якщо все піде за графіком, то з травня 2018 SeeYou стане офіційною програмою для розрахунку очок на змаганнях Кат. 1.
Інша дискусія розгорнулася навколо того, що робити з нинішнім станом FS. Контракт з Flytec не приніс очікуваного прогресу. Якщо фірму Naviter спіткає невдача, то в якості плану В пропонується негайно відкрити висхідні коди програми FS (open source license), щоб охочі девелопери підтримували програму.
І ще одне обговорення стосувалось зміни формули підрахунку дальності від моделі сфери до моделі WGS-84, як того вимагає загальний розділ FAI.
Це не можна швидко зробити зараз, оскільки багато пілотів літають з Flytec 6030, де закладено сферичну модель розрахунку дальності, тоді як для парапланеристів доступ до нових приладів робить це меншою проблемою. Графік роботи над SeeYou/GAP передбачає впровадження моделі WGS-84. Також модель WGS-84 може бути впроваджена до FS в якості додаткового модуля.
Востаннє редагувалось Вів лютого 21, 2017 10:58 pm користувачем YP, всього редагувалось 2 разів.

Аватар користувача
YP
МСМК ;-)))
Повідомлень: 1322
З нами з: Вів липня 05, 2005 10:55 am
Звідки: Київ

Re: Щорічна конференція FAI CIVL, Salzburg (Austria), 4-5.02

Повідомлення YP » Вів лютого 21, 2017 9:52 pm

Що обговорювалось
http://www.fai.org/civl-news/42859-2017 ... th-hg-a-pg
-Raymond Caux покидає свою посаду Safety Officer'a. Шукають достойну заміну.
-картки ІРРІ почали видавати в Мексиці, Боснії-Герцеговині та Італії. Пояснено, як співвідносяться картки ІРРІ, національні федерації і CIVL.
-піднімуть вартість санкцій на змаганнях Кат.2. Заперечень не було.
-обговорювали, як зробити пре-чемпіонати більш привабливими. Пропозицій щодо зменшення стартового внеску, здається не розглядали. А дарма.
-реструктуризація Section 7. Хочуть викинути звідти все, що не є правилами. Шукають волонтерів.
-хочуть зробити обов'язковою. Pilot Safety Form (наразі я не зрозумів, чи це те саме, що і картка ІРРІ).
-буде уточнено перелік схвалених льотних приладів. Через проблеми з дивними треками на тестових змаганнях створено тимчасову робочу групу, яка вивчить питання і дасть свої рекомендації.
-обговорили практику номінації на FAI Air Sport Medal організаторів змагань Кат. 1. Чи варто так продовжувати? Консенсусу не було.
-обговорили необхідність впровадження посади Адміністратора CIVL, для проведення роботи на щоденній основі. Концепція і бюджет були узгоджені кілька років тому.

Аватар користувача
YP
МСМК ;-)))
Повідомлень: 1322
З нами з: Вів липня 05, 2005 10:55 am
Звідки: Київ

Re: Щорічна конференція FAI CIVL, Salzburg (Austria), 4-5.02

Повідомлення YP » Вів лютого 21, 2017 10:47 pm

Надійшло кілька пропозицій для обговорення
http://www.fai.org/civl-news/42864-2017 ... ng-gliding
Пропозиція від Бельгії враховувати акумульовану якість вправи при розрахунку Та. Зараз, з огляду на використання Та в розрахунку рейтингу WPRS, організатори намагаються робити змагання коротшими і використовувати дні з сумнівною погодою та з небезпечними умовами. Це відбувається тому, що Та не враховує якість дня/завдання. Пропозиція полягає в розрахунку Та як неділимої функції від суми всіх очок за всі завдання. Пропозицію детально обговорили і схвалили.

Пропозиція від CIVL щодо зміни правила Push, яке б стосувалося всіх стартових ліній, на стартах, де їх є кілька. Пропозиція прийнята з уточненнями. очевидно, слід дочекатися детальної публікації, щоб зрозуміти її суть.

Пропозиція Бюро стосовно уточнення переліку льотних інструментів з огляду на їх здатність вимірювати (барометричну-YP) висоту. Створено робочу групу.

Пропозиції від Австрії
-Рекордні польоти за трикутним маршрутом - не пройшла
-Достовірність змагань Кат. 1 - більшість пропозицій відхилено, детальніше буде розглянуто CIVL
-Бонуси за лідерство - відхилено, детальніше буде розглянуто CIVL
-Польоти в хмарах - запропоновано "комісії по польотам в хмарах" проаналізувати низку наступних змагань, щоб розробити зміни до шаблону положень про змагання для потенційного використання організаторами наступних змагань.
-Параметри цілі - пропозиція схвалена з метою тотожності до парапланерних змагань
-End of Speed section - пропозиція схвалена з метою тотожності до парапланерних змагань. Пілот чи пілотеса, хто досягне ESS, але не досягне Goal, отримає очки за дальність і за лідерство, але втратить очки за час.
-Вимірювання висоти - пропозиція схвалена, стосується повітряного простору, висота якого визначається на основі AGL або MSL, буде використовуватись барометрична висота з урахуванням QNH дня і для стелі висоти - QNE. Також, висота, яка враховується при визначенні штрафів, буде передусім визначатись по барометричній висоті, що записана в треклог приладу (QNE), а при необхідності підкоригована програмою підрахунку очок відповідно до QNH дня.
-Штраф за порушення висоти - пропозицію обговорено. З додатком від Бразилії щодо 100-метрової буферної зони і градації штрафів в залежності від ступеню порушення пропозицію буде обговорено в дельтапланерному комітеті і Бюро для подальшого застосування.
-Функції організаторів змагань кат. 1 - додано нове правило: “No person may serve as a meet official (including but not limited to meet director, safety director, organizer, etc.) and a national team member (i.e. pilot, team leader) during the same competition, simultaneously or sequentially, beginning with the first mandatory pilot safety briefing. The intent of this rule is to prevent individuals in a position to effect scoring or results from taking part in both the organization and the competition itself.”
("Жодна людина не може служити в якості одного з організаторів змагань (в тому числі, але не обмежуючись, керівника змагань, директора з безпеки, організатора і т.д.) і члена збірної (тобто пілота, лідера команди) протягом того ж змагання, одночасно або послідовно, починаючи з першого обов'язкового брифінгу безпеки для пілотів. Мета цього правила полягає в запобіганні посадовим особам, які залучені до підрахунку очок або результатів, від участі як в організації змагань, так і в якості компетитора ".)

ЧС в Бразилії
Жінки після ЧЄ в Крушево висловили побажання (і їм пішли назустріч), щоб їх таски були відмінними від тасків для Опен клас, але проходили десь неподалік (щоб полегшити підбір команди). Також будуть окремі час старту, час фінішу, більші радіуси циліндрів.

Аватар користувача
YP
МСМК ;-)))
Повідомлень: 1322
З нами з: Вів липня 05, 2005 10:55 am
Звідки: Київ

Re: Щорічна конференція FAI CIVL, Salzburg (Austria), 4-5.02

Повідомлення YP » Чет лютого 23, 2017 9:33 pm

Інформаційний пакет, що стосується карток ІРРІ
http://www.fai.org/component/phocadownl ... ation-pack


Аватар користувача
YP
МСМК ;-)))
Повідомлень: 1322
З нами з: Вів липня 05, 2005 10:55 am
Звідки: Київ

Re: Щорічна конференція FAI CIVL, Salzburg (Austria), 4-5.02

Повідомлення YP » П'ят березня 03, 2017 10:51 pm

Опубліковані підсумкові результати Конференції: http://www.fai.org/civl-documents CIVL_Meetngs_2017_Plenary Salzburg (Austria), 4-5 February 2017_Minutes

Аватар користувача
Юля
МСМК ;-)))
Повідомлень: 2463
З нами з: Сер лютого 25, 2004 12:14 pm
Звідки: Киев

Re: Щорічна конференція FAI CIVL, Salzburg (Austria), 4-5.02

Повідомлення Юля » Суб березня 04, 2017 1:07 pm

Current rule: The sum of the daily winners’ scores must be equal to or more than 1500 points. See Section
7A-5.
New rule: The sum of the available points for each task flown must be equal to or more than 1500 points. See
Section 7A-5.
Хтось може пояснити нове правило? Можливо, я невірно розумію поняття "available points", бо у моєму розумінні виходить, що організатори будуть просто ставити великі таски, навіть якщо їх неможливо пролетіти, просто для того, щоб "available points" були великі.

UPD вже сама розібралася. Визначення "available points" є у ГАП-2016 (я шукала у кодексі). Це 1000*task validity.
Востаннє редагувалось Суб березня 04, 2017 1:26 pm користувачем Юля, всього редагувалось 1 раз.

Аватар користувача
Юля
МСМК ;-)))
Повідомлень: 2463
З нами з: Сер лютого 25, 2004 12:14 pm
Звідки: Киев

Re: Щорічна конференція FAI CIVL, Salzburg (Austria), 4-5.02

Повідомлення Юля » Суб березня 04, 2017 1:21 pm

Про новий тип фінішу (напівколо) ось поснення від Томаса Вайссенбергера:
16486980_10155021645759549_5181645788101921532_o.jpg
goal is a semicircle with r=400m 90° towards the last leg, so the gaggle does not race towards one point but parallel to a 800m long virtual line. Parameters of speed points will be 100% when reaching goal, 0% when just reaching EOS (end of speed section). EOS can be r=400m, 1 km or more but for full speed points you need to make goal like it was with the goal line to complete the whole task!

Аватар користувача
Виктор Мороз
МСМК ;-)))
Повідомлень: 5723
З нами з: П'ят лютого 20, 2004 1:22 pm
Звідки: Киев, Украина
Контактна інформація:

Re: Щорічна конференція FAI CIVL, Salzburg (Austria), 4-5.02

Повідомлення Виктор Мороз » Суб березня 04, 2017 4:04 pm

Досить дивне рішення. З яким я, до речі, не згоден.
Ідея - цілком вірна: убезпечити пілотів на фінішному глайді. Щоб вони а) не приходили занадто низько та б) щоб не було скупчення на посадці.

Не фініш треба робити напівциліндром, а саме контрольну точку ESS (EОS у Тома).
Це - якщо приймати цого пропозицію.

Але! Вже не один рік система використовуєтся, де контрольна точка ESS передує контрольній точці фінішу. Відстань між ними можна встановити у 2-3 км, що потребує запасу висоти у 200-300 м при взятті ESS (щоб не поспішаючи долетіти до фінішу).
До того ж, радіус ESS можна взяти дуже великим, щоб в зоні перетину границі циліндру ESS з лінією маршруту перша виглядала як пряма лінія.

Аватар користувача
Юля
МСМК ;-)))
Повідомлень: 2463
З нами з: Сер лютого 25, 2004 12:14 pm
Звідки: Киев

Re: Щорічна конференція FAI CIVL, Salzburg (Austria), 4-5.02

Повідомлення Юля » Суб березня 04, 2017 9:39 pm

Так, дійсно, було б логічніше зробити лінією ESS. А, оскільки ESS залишаєтсья циліндром, то найшвидше його перетне той, хто летить точно по лінії маршруту. Тому скупчення все одно буде.
Схоже, це зробили просто, щоб було як у парапланеристів, щоб скоротити текст...

Аватар користувача
Виктор Мороз
МСМК ;-)))
Повідомлень: 5723
З нами з: П'ят лютого 20, 2004 1:22 pm
Звідки: Киев, Украина
Контактна інформація:

Re: Щорічна конференція FAI CIVL, Salzburg (Austria), 4-5.02

Повідомлення Виктор Мороз » Нед березня 05, 2017 12:26 am

Юля писав:А, оскільки ESS залишаєтсья циліндром, то найшвидше його перетне той, хто летить точно по лінії маршруту. Тому скупчення все одно буде.
Ніхто не забороняє зробити ЕСС радіусом 50км, скажимо. Тому, в районі перетину з лінією маршруту ми будемо мати умовно пряму лінію кінця ЕСС.

Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей