буксировка видео

Техника пилотирования и тактика полетов

Модератор: Raven

Аватар користувача
Богдан
МСМК ;-)))
Повідомлень: 592
З нами з: Нед вересня 07, 2008 7:10 am
Звідки: Киев - Альтаир
Контактна інформація:

Re: буксировка видео

Повідомлення Богдан » Вів грудня 08, 2015 1:07 am

А какой максимальный крен допустим на АБ?
https://www.facebook.com/aeropublicidad ... 620573259/
Чайник. ALT=1275m/DST=32km/AIRTIME≈23h/УТ>>Студент>>Детерминант, Saphir>>C14, Gryphon, SkyWalk CHILI>>Stalker14, SOL Ellus 2>>..Зображення

Аватар користувача
makros
МСМК ;-)))
Повідомлень: 878
З нами з: Вів липня 11, 2006 4:08 pm
Звідки: Киев, Москва
Контактна інформація:

Re: буксировка видео

Повідомлення makros » Вів грудня 08, 2015 1:04 pm

Во-первых, у них аэродинамическое управление, им легче.
Во-вторых, есть понимание конуса безопасности, а не крена как такового.
В-третьих, лететь по спирали за очень быстрой телегой - хороший вариант для не очень быстрого дельтаплана (и опытного пилота). Достаточно быть немного внутри траектории телеги, скорость будет заметно меньше, чем при прямолинейном наборе.
У Вас ещё нет фэйсбука? Тогда мы идём к Вам!

Аватар користувача
Raven
МСМК ;-)))
Повідомлень: 5815
З нами з: Суб лютого 14, 2004 9:45 pm
Звідки: Kiev

Re: буксировка видео

Повідомлення Raven » Пон січня 02, 2017 1:30 am

Вид со стороны пилота дельтаплана : https://youtu.be/im6xpnrGGWk
Налет на ДП и МДП - более 1300 ч.

Аватар користувача
Виктор Мороз
МСМК ;-)))
Повідомлень: 5647
З нами з: П'ят лютого 20, 2004 1:22 pm
Звідки: Киев, Украина
Контактна інформація:

Re: буксировка видео

Повідомлення Виктор Мороз » Вів квітня 18, 2017 12:24 am

Перед началом очередного сезона было бы неплохо вспомнить о технике управления дельтапланом при аэробуксировке.
На ФБ автор пишет: "Here is what happens when you think you know the conditions, and your skill level for the conditions, but you really have no idea..."

Но лично я вижу кучу ошибок пилотирования и не очень-то и сложные условия.
https://youtu.be/GLe5ZlgnVFs

А что скажет громада?

Victor
МСМК ;-)))
Повідомлень: 1484
З нами з: Пон травня 14, 2007 8:45 am
Звідки: Обухів
Контактна інформація:

Re: буксировка видео

Повідомлення Victor » Вів квітня 18, 2017 7:00 am

Виктор Мороз писав:.. не очень-то и сложные условия.
Буксировщик со старта активно отрабатывает крен и тангаж, условия там жестковатые для новичка, но с основными проблемами пилот все таки справился.

Аватар користувача
Ruslan Bushchak
МСМК ;-)))
Повідомлень: 2358
З нами з: Суб квітня 23, 2005 8:05 am
Звідки: Україна

Re: буксировка видео

Повідомлення Ruslan Bushchak » Сер червня 21, 2017 10:05 pm

Если тебе не мешает верёвка от уздечки, то буксируйся как это делаем мы. Старт и буксировка спокойная и не надо зажимать спидбар. Всё мирно и без лишнего адреналина. :-):
https://www.youtube.com/watch?v=88KcqjHPraw
С уважением Руслан
Aeros Discus C15
Aeros ANT + Combat T
SOL Sycross One LTF/EN - B

PM_ pilot
МСМК ;-)))
Повідомлень: 659
З нами з: Вів січня 09, 2007 1:30 pm
Звідки: Ivano-Frankivsk, Lviv

Re: буксировка видео

Повідомлення PM_ pilot » Чет червня 22, 2017 12:26 pm

Ruslan Bushchak писав:
Сер червня 21, 2017 10:05 pm
Если тебе не мешает верёвка от уздечки, то буксируйся как это делаем мы. Старт и буксировка спокойная и не надо зажимать спидбар. Всё мирно и без лишнего адреналина. :-):
https://www.youtube.com/watch?v=88KcqjHPraw
Ну як сказати - сам знаєш що я вчився і літав перший сезон з уздечкою. З 16-го року перейшов на Pro Tow різниці не помітив крім тієї що, спідбар пішов на 10-15 см назад... Крило Combat, замок ручний бочковий.
На менш швидкісних крилах різниця може бути більш відчутною.

Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей