
Свидетельства пилота Ultra-Light (UL)
Moderator: Sergey
Свидетельства пилота Ultra-Light (UL)
Добрий вечір всім, хочу знову відкрити тему по цьому питаню. Хочу навчитися літати на МДП і законо літати, допоможіть з цим питанням. Дякую 

Re: Свидетельства пилота Ultra-Light (UL)
Единственная организация FTO, имеющая право легально обучать : https://www.mdp.com.ua/
Налет на ДП и МДП - почти 1400 ч.
Re: Свидетельства пилота Ultra-Light (UL)
Вже хтось проходив курси??
Re: Свидетельства пилота Ultra-Light (UL)
Цікаво,я б тоже пішов.
Re: Свидетельства пилота Ultra-Light (UL)
Вже цікавіше, може хтось розповість 

Re: Свидетельства пилота Ultra-Light (UL)
А вам шашечки или ехать? Если шашечки - звоните по телефонам, которые указаны на сайте. Если ехать - ищите инструктора с практическим опытом, проходите обучение.
Налет на ДП и МДП - почти 1400 ч.
Re: Свидетельства пилота Ultra-Light (UL)
подтверждаю, там живые люди, про МДП не скажу - но сама школа работаетRaven wrote: ↑Fri Dec 20, 2019 5:17 pm Единственная организация FTO, имеющая право легально обучать : https://www.mdp.com.ua/
всем привет!
Re: Свидетельства пилота Ultra-Light (UL)
Уже все узнав!! Є одне питання нащод АХР на МДП, хтось можить підказати що до чого?? Дякую
Re: Свидетельства пилота Ultra-Light (UL)
ПОВІТРЯНИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ
Стаття 1. Визначення термінів
....
7) авіаційні роботи - польоти, під час здійснення яких повітряне судно використовується для забезпечення спеціалізованих видів обслуговування (авіаційно-хімічні роботи, аерофотозйомка, патрулювання тощо);
....
11) авіація загального призначення - авіація, що не використовується для здійснення комерційних повітряних перевезень і виконання авіаційних робіт;
Розділ XIV
АВІАЦІЙНІ РОБОТИ
Стаття 108. Умови виконання авіаційних робіт
1. Перелік та умови виконання авіаційних робіт визначаються авіаційними правилами України.
2. Суб'єкт господарювання повинен мати чинний сертифікат експлуатанта або інший документ, що підтверджує необхідну кваліфікацію провадити авіаційну діяльність відповідно до авіаційних правил України.
3. Авіаційні роботи виконуються згідно з договором, укладеним із замовником на виконання авіаційних робіт, або разовою заявкою юридичної чи фізичної особи.
Так что определяйся, либо законные АХР, для чего необходимо иметь чинний сертифікат експлуатанта либо ты "авіація загального призначення", и не пылишь над полями. Или как вариант - ты этого документа не читал и пылишь до первого залета, а там как карта ляжет - минимум штраф, максимум - срок.
Налет на ДП и МДП - почти 1400 ч.
Re: Свидетельства пилота Ultra-Light (UL)
Зрозумів, дякую веалике Вам!! Ну ніхто крім вас не відписує, є ще одне питання. Знайомий віддає розібраного "нано"ультралайта, високоплан, виготовлення Франція чи Італія, точно не памятаю. Якоби якщо я вивчусь на МДП то на ньому не зможу літати. Обшим де ще учать на ультралайтах літати? Вибачте, можливо не правильно сформировав.
Re: Свидетельства пилота Ultra-Light (UL)
да
Обшим де ще учать на ультралайтах літати? Вибачте, можливо не правильно сформировав.
в Украине ультралайты в отдельную категорию не выведены - чтоб законно летать нужно учиться на самолете, но я бы вначале изучил бы вопрос можно ли вообще законно эксплуатировать тот ультралайт что вам отдают. И вообще безопасно ли, целесообразно ли и т.д.
всем привет!
Re: Свидетельства пилота Ultra-Light (UL)
Дякую, зрозумів!!
Re: Свидетельства пилота Ultra-Light (UL)
Доброго вечора всім!! Таке питання, хочу поїхати подивитися мотодельтоплан, ну не знаю на що дивитися, хтось може посовітувати на що дивитися??
Re: Свидетельства пилота Ultra-Light (UL)
З ким можна проконсультуватися ? Якщо можна, то дайте будь-ласка номер телефону. Дякую!
Re: Свидетельства пилота Ultra-Light (UL)
Спілкування було б більш результативним, як би Ви дали прив`язку до свого географичного місцеположення. Можливо зовсім поруч є хтось, кто Вам зможе допомогти.
Сила вокруг тебя, везде, между мной, тобой, деревом, камнем...
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest